Subscribe

Kaçınılmaz || Öngörü Serisi #1 | Yorum

3/25/2015, BY Unknown -

Evie Claremont üniversiteye başladığında, gördüğü kabusların biteceğini ummuştu.Ama bitmemişlerdi...
En garip durumlarda bile mantıklı bir açıklama bulmaya çalışan Evie'nin hayatında,ikinci sınıf öğrencisi Reed Wellington'la tanıştıktan sonra akla mantığa sığmayacak şeyler olmaya başlamıştı.Reed'e karşı hissettiği anlamsız çekim de işleri iyice karıştırıyordu.Çünkü Reed, Evie'ye hayatta başına gelip gelecek en korkunç şeymiş gibi davranıyordu.Yinede ne zaman ihtiyacı olsa hayatını kurtarmak için Reed oradaydı.

Reed'in sakladığı sır neydi? Evie'nin şüpheleri doğru muydu? Peki rüyalarında gördüğü o karanlık gelecek kaçınılmaz mıydı?



Fantastik kitaplara ne kadar bayıldığımı bir kez daha anladım.Kaçınılmaz tek kelimeyle harikaydı.Daha önce iblis ağırlıklı fantastik kitaplar ne kadar okumuşsam fark ettim ki melek hiç okumamışım.Bu yüzden Kaçınılmaz benim için bu konuda bir ilk oldu.

Kaçınılmaz çeşit çeşit meleklerin bulunduğu bir kitap.Evie babasının kim olduğunu bilmediğinden ve  annesini ufak yaşta kaybettikten sonra onu büyüten genç dayısıyla birlikte yaşamaktadır.Tam bursla kazandığı üniversitesinin ilk gününde tek istediği buradayken kabuslarından kurtulmak.

Kendisiyle ilgili farklı şeyler olduğunun farkında ama nedense bunu görmezden gelmeye çalışıyor.Kitapta bazen ne kadar zeki olduğuna bazende gözünün önünde olmasına rağmen ne kadar aptal davranmasına şaşıracaksınız. Bu kadar karmaşanın arasında tabi birde Reed var, kızımıza sürekli sanki iki başlı canavar görmüşçesine bakan Reed!

Öncelikle Evie'nin arkadaşlarından bahsedelim biraz. İlk olarak Brownie ve Buns. bu kızalara bayılacaksanız kitabın neşe saçan tipleri diyebilirim ve bu ikisi kesinlikle sizi şoka uğratacak :)

Ayrıca birde Freddie var.Onun hakkında her okyuşum da fikrim değişti ama yazar beni yanıltmadı ve tahmin ettiğim şey sonunda gerçekleşti.Karakterin sakinliği beni pek aldatamadı ama çoğunuzun ters köşe olacağını düşünüyorum.

Vee gelelim bayıldığım adama Russell! Keşke benim ruh eşim olsa diye ağıtlar yakılası adamamız.Bana göre her kitapda olduğu gibi baş rolde sadece kız ve erkek yok etrafında ki karakterlerinde en azn onlar kadar başlarda olması gerçekten çok hoşuma gitti.

Ve kitap öyle bir yerde bitti ki hadi bakalım gelsin ikinci kitap diye bağırasım var.Çözülmesi gereken bir sürü olay var ve ben meraktan ölüyorum.

Kitap melek tarihene bomba gibi düştü bence.Yazarın anlatımdan hikayenin orjinalliğine kadar  benim için harikaydı. Bir kez daha anlamadım ki benim tarzım Fantastik Romanlar benim ilk sıralarıma yerleşti artk.
Orjinal Adı : Inescapable |The Premonition #1|
Yazar : Amy A. Bartol
Yayınevi : Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı :430
Fiyatı : t 23,00
Çeviri : Merve Özcan 
Goodreads Puanı : 4.09

 "Beni sevme ben senin kaderin değilim" 
"Çok geç zaten sana aşığım ve bunu durduramam"
 "Bu yakışıklının nesi var böyle?diyerek merak ettim.Biri pastel boyasını kırmış gibi bakıyor kesinlkle"
"Dedim ki sen Tanrı'dan sonra tanıdığım en mükemmel yaratıksın ve senin için hissettiğim sevgi ne yeryüzünde nede cennette ölçülemez.Bu kaba bir çeviri ama melek dilinde kulağa daha iyi geliyor."

Seri : The Premonition
1| Inescapable
2| Intuition
3| Intebted
4| Incendiary
5| Iniquity



 PUANIM:

5 yorum:

  1. Almayı düşünüyorum ama serinin 2. kitabının çıkmasını bekleyip 2 sini bir arada alayım diyorum..Tabii merakıma yenilip almazsam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben dayanamdım canm :) kitapda çok iyiydi..

      Sil
    2. Dayanamadımmmm sipariş verdim yolda bakalım :) :D

      Sil
  2. Şu an strese girdim Öngörü serisi beş kitap mı Allah'ım evde devamını bekleyen dört seri daha var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet böyle güzel seriler nedense hep uzun oluyor ya ☺️ ama umuyorum ki yabancı yayınları bizi çok bekletmz 😎

      Sil