Subscribe

KGBT 1.TUR || Sümeyye Akarçay - REHİNE | Yorum

3/27/2015, BY Unknown -

Herkese merhaba!Turumuzun son gününde yorum sırası bende...

Öncelikle son zamanlarda çok fazla okunan ve aşırı ama aşırı uzun gelen kitaplardan sonra Rehine benim için onlar gibi sıkıcı olmamayı başardı.Daha önceki yazımda söylediğim gibi ben önce Aşka Rehin okuyup sonra Rehine okuyanlardanım ama buna rağmen Baran ve Esma benim gönlümü kazandı diyebilirim.


Kısaca kitabımızdan bahsedecek olursak eğer Asi gül lakabıyla nam salmış sosyete güzelimiz Esma Hazne ve yakışıklı mı yakışıklı zengin iş adamımız Baran Gökdağ arasında yaşanan aşkı tek cümleyle anlatacak olursam Baran Esma'yı rehine aldı belki ama sonunda Esma'ya rehine olan kendisi oldu tabi ki :)

Bir vefa borcu yüzünden kaçırmak zorunda olduğu kıza aşık olan Baran elinden geldiğince misafir etmeye çalıştığı kıza nazik davranmaya çalışır ama tabi ki lakabının hakkını veren asi kızımız hiç durur mu? 
Baran'ı mafya babası ve zorba olarak gören Esma zamanla bu adama deli gibi aşık olunca işler biraz karışır. Baran da Esma'dan farklı hissetmemesine rağmen arada bir unuttuğu yada unutmak istediği bir engel vardır Gülşah! Baran'ın uzatmalı nişanlısı...

Hayatının en güzel zamanlarını geçirdiğini düşündüğü rehinelik zamanından Esma hayal kırıklığıyla ayrılır maalesef. Baran onun aşık olduğu ve kendini verdiği tek erkektir. Sabah güne mutlu mesut uyanan kızımız tabi ki hayal kırıklığıyla oradan ayrılmıştır. Gülşah'ın aniden çıkıp gelmesiyle Baran ve Esman'ın mutluluk balonu ne yazık ki erken patladı ve mutsuz bir ayrılıkla veda ettiler.
Ama gel gelelim bir zaman sonra Baran hiç beklemediği bir anda beklemediği bir yerde karşısına çıkıp ondan vazgeçmediğini gösterene kadar :)

Baran ve Esma'nın nikah sahneleri benim favorim oldu kesinlikle çok eğlenceliydi.Ah Burak bu adama bayılmamak da elde değildi tabi ki :)
Ayrıca birde bütün kızların Okan'ın evinde toplanması vardı ki kesinlikle buna da bayıldım..


Ve gelelim kitapla ilgili düşüncelerime. Rehine kesinlikle sizi bunaltan kitaplardan değil. Kitabı tek bir bakış açısından değil de herkesin gözüyle okumak benim en sevdiğim şeylerden biri oldu.Ayrıca güçlü kadınlara hep bayılmışımdır ki yazarımızın yazdığı kadınlar da böyle.
Son olarak kitap da eğlendim, hüzünlendim, güldüm ve sinirlendim. Yazar bütün duyguları çok başarılı bir şekilde hissettirmeyi başarmış bence. Ve Okuma Köşem'e kesinlikle katıldığım bir konu var ki yazarımızı tek kitaptan bile bir seri yapabilirmiş gerçekten :)

İlk turumuz güzel ve eğlenceli bir kitapla başladığı için ben çok mutlu oldum :) Ve tabi ki Optimum Kitap'a da bize fırsat verdiği için çok teşekkürler.

Yeni turda görüşürüz :)

PUANIM:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder