Subscribe

KGBT 5.Tur || Hiç Hesapta Yoktun Sen - Nazmiye Sümer | Yorum

4/20/2015, BY Unknown -


Kendime yediremiyordum. Benimle evlenmek istediğini annesinin aracılığıyla ileten bu adam; kendini şimdi bana farklı bir kişi olarak tanıtıyordu.İntikam almam artık kaçınılmazdı.

"Evli misin?" diye sorduğumda şaşırdı. "Hayır," dedi. 

Soğukkanlılığımı korumaya çalışarak devam ettim.
"Peki, nişanlı olabilir misin ya da bir kız arkadaşın var mı?" 

derken göz ucuyla ellerine baktım. Bunu bilinçli yapıyordum.Sorduğum sorular onu şüphelendirmiş olmalıydı ki, bana tereddütle bakarken yine, "Hayır," dedi.
"Güzel!" dedim neşeyle. "Beni kaçırsana!"  

Karadenizin hırçın dalgaları arasında hayat bulan, büyüleyici bir aşk hikayesi
(Tanıtım Bülteninden)

                       ~
Herkese merhaba KGBT olarak 5.Turumuzla karşınızdayım.Hiç Hesapta Yoktun Sen turumuzun ikinci gününde kitabımıza ilk yorum benden gelecek ve unutmadan çekilişle verdiğimiz 3 kitapdan birine sahip olmak istiyprsanız  Kitap Gurmeleri ile Blog Tur Facebook sayfamızı ziyaret edin.

Karadenizli bir kızımızla İstanbulun göbeğinde büyümüş ama kökeni Karadenize ait adamımızın aşkına konuk olduk bu kitapda.Ahmet Nadir Şahsenemi yıllar önce gördüğü bir resimle sevmeye başlayan annesinin tüm evlendirme çabalarını geri püskürten ama içinde büyüttüğü aşkınıda kimseye dile getirmeyen ama bir gün annesinin ona yine bir gelin adayı bulmasıyla tam tekrar olmayacağını söyleyecekken kim olduğunu öğrendiğinde ayağına kadar gelen fırsatı değerlendirir ve Şahseneme annesini görücü yollar.
Şahsenem çok büyük konuşur 'Asla bir karadenizliyle evlenmem' diyen kızımıZın bu lafını çok güZel yutuşunu okuycaksınız.
Nadir ve Şahsenem aynı zamanda uzaktan akrabadır.Şahsanem halasını kırmamak için Nadirle görüşmeye evet der ama tabi kafasında bu iş kesin ve net olmayacaktır.
Bir tanıdıklarının düğününde ilk defa karşı karşıya gelirler ama Nadir kendini Ahmet olarak tanıştırmıştır ve Şahsenem kim olduğunu bilmediği Ahmetten hoşlanır ama daha sonra o kişinin Ahmet Nadir olduğunu ve ona oyun oynadığını anlayınca kendiside ona ders vermek için kolları sıvar.
İşler bir şekilde açığa çıkıyor ve Nadir ve Şahsenem hızla evlilik yolunda ilerliyor ama tabiki engeller çıkmadan olmaz.
Kitapda bir yenge var düşman başına diyorum Nadirin kardeşiyle evli üstelik hamiledir ama gelin görün ki Nadire takıntılı şekilde aşıktır.Zaten sırf bu yüzden ona yakın olmak için kardeşyle evlenmiş manyak kadın.
Hikayemiz düğün gününe kadar yengeyle ve birde çenebaz bir halayla (Şahsenemin halası) uğraşmakla geçiyor.Tam nikah günü  bomba patlıyor ve meşhur yenge yapacağını yapıyor.Bizim cin göz kızımız nasıl böyle bir tuzağa düşüyor anlamıyorum ama çok kıZdım söyleyeyim.
Her lafa bir cevabı olan, hep Nadire inanan herkese bir şekilde ağzının payını veren kızımız hiç olmadık zamanda olmadık insanlara inanıp Nadirden kendini uzaklaştırıyor.Ve işler bu andan sonra aynı evde artk birbirlerinden uzak duran çiftimizin kavuşma anına kadar geçen zamanda yaşadıkları olayları okuyoruz.Ve tabi aynı evin içinde Nadirin anne ve babası kardeşi ve karısı (takıntılı yenge) hep birlikte kalıyor olmalarıda ayrı dert.Her şeye rağmen nasıl o evde kalmayı kabul ettiler aklım hiç almadı valla.
Kişisel fikrime gelince kitapda Nadir ve Şahsenem aşkını ne kadar sevmiş olsamda kitapda bu kadar çok karakter olmasını sevemedim daha doğrusu kimin kim olduğu sürekli kafamda karışmadı değil.Kitap akıcı bir dile sahip sakin bir hikaye, ayrıca yazım hatası olmamasıda güzeldi.Bir puancık kırdım oda karakter kalabalığından ☺️
Yalın, size huzur veren aynı zaman da da sizi üZmeyen bir aşk hikayesi ve eğlenceli ama aynı zamanda duygusal bir şeyler okumayı tercih ederseniz eğer bu kitap size göre.

Adı:Hiç Hesapta Yoktun Sen
Yazar:Nazmiye Sümer
Yayınevi:Mendirek Yayıncılık
Sayfa Sayısı:568
Fiyatı:t25,00
Goodreasd:3.00

•Not|Evimde olmadığımdan telefonumda girdim yorumumu lütfen yazım hatası varsa affedin.Öpüldünüz 💋


 Puanım:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder