Subscribe

Romantik Oyun || Elif Yılmaz | Yorum

4/01/2015, BY Unknown -

"Aşk… Aşk, benim hastalığımın yan etkisiydi. Benim esas hastalığımın adı romantizmdi ve her şey, romantik bir oyunla başlamıştı." İki arkadaş... 
Birbirlerini etkilemek için bir oyuna girişirlerse ne olur? Steven ve Tina için her şey eğlenceli bir oyun olarak başladı. Tek amaçları oyunu kazanmaktı.

 Bu noktaya kadar ortada herhangi bir sorun görünmüyordu. Sorun, rakibini alt etmeye çalışırken birbirlerinden etkilenmeleriyle başlamıştı.İyi olan kazansın mottosuyla başlayan bu oyunda biri diğerinden daha iyiydi.Peki, ilk hangisi aşık olacaktı?

 Daha doğrusu söz konusu aşksa, ortada kazanan var mıydı?Romantik oyun başlasın! "Her şeyi düzelteceğini bilseydim,sana sadece iki kelime söylerdim."


ADI: ROMANTİK OYUN
YAZAR: ELİF YILMAZ
YAYINEVİ: POSTİGA YAYINLARI
SAYFA SAYISI: 311
GOODREASD PUANI: 4.25
FİYATI: t 20,00
Merhaba
Kitabı dün bitirdim ve üzerinden zaman geçmeden hemen yorumu yazayım dedim :) Öncelikle kitabın konusundan kısaca bahsedelim...

Steven ve Tina çok uzun zamandır, çocukluklarından beri iki samimi arkadaş.Birbirlerine gerçekten değer veren arkadaşlar. Tina Stev'i kendini bildiğinden beri tanıyor ve hep arkadaşı olarak görmüştür ama ta ki girdikleri bir iddia sonucunda bu zamana kadar ona karşı hiç hissetmediği şeyleri hissedene kadar. 

Tina'nın bilmediği te ve en önemli şey ise Steven'in ona oldum olası aşık olduğudur.

İddiamız Romantik Oyun...Birbirlerine yaptıkları romantik oyunlarla puan alan ve ilk 100 puana ulaşacak olanın kazanacağı bir oyun.

Kitap klasik bir hikaye gibi gözükse de aslında oldukça eğlenceli.Bu tarz bir hikayeyi mutlaka okumuşsunuzdur, iki arkadaş yıllar sonra birbirine aşık olur gibi ama bu kitapta işin içine oynanan bir oyun girince bence kesinlikle kendisini bu tarz kitaplardan ayırmayı başarmış.Üstelik bir Türk yazar tarafından yazılması da benim için tabi ki bir artı puan.
Steve karakterine bayıldım.O nasıl kendini beğenmiş bir şeydi öyle :) Oynadıkları oyunda Tina ne kadar başarılı olsa da bana göre Stev kesinlikle daha fazla puanı hak etti.

Kitapta gerçekten sizi eğlendirecek çok güzel sahneler var, Tina'nın biraz çenesi düşük ama yapacak bir şey yok adam onu böyle sevmiş :)
İkisini bir aradayken okumak çok eğlenceliydi.Beni rahatsız eden tek şey o kadar çok kullanılan 'ezik' kelimesi.Bir iki tamam ama sürekli okuyunca gözüme çok batmaya başladı ve o kelimeyi görmek istemedim daha fazla.
Ama bayıldığım bir konuda kitabın sayfa sayısı.Yazarı bu konuda tebrik etmeden geçemeyeceğim, son zamanlarda okuduğum ansiklopedilerden beni biraz da olsa kurtardığı için kendisine teşekkür ediyorum.İdeal sayfa sayısı ve eğnlceli akıcı hikayesiyle ben Romantik Oyunu sevdim.

Diğer karakterlere gelirsek bir üvey ablamız var Sienna kız bütün üvey ablaları gölgede bıraktı ve açık ara farkla bence kesinlikle birinci sıraya oturdu.Burada da yazara benden alkışlar :) klasik kötü abla moduna girmediği için.

Ama söylemeden geçemeyeceğim bir Liz vardı ki kıza ba-yıl-dım :) ve üvey kuzen Crhistopher 'ın canını okuyacağı bir hikayeyi dört gözle bekliyorum. İkisinin didişmeleri çok iyiydi bence.Ve tabi ki Christopher'ın yaşının biraz daha büyük olması da sanırım daha fazla ilgimi çekti.Çünkü çok küçük karakter okumayı pek sevemiyorum ben.Bu yüzden de Romantik Oyun'u da okurken yaşları büyükmüş gibi düşünmeden edemedim :)

Kitap gayet akıcı hiç sıkılmadan bir solukta okunuyor.ilk bakışta öle basit bir konuya sahip aman sıradan şeyler hep aynı hikaye gibi sakın düşünmeyin bence başarılı oldukça eğlenceli ve kurgusu güzel bir kitap.
Dediğim gibi tek rahatsız eden yaşların küçük olması ve ezik kelimesinin çok fazla kullanılmısıydı, bunları da göz ardı ederek okuyunca ben daha fazla sevdim.
PUANIM:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder