Subscribe

Londra Caddesi Samantha Young || Dublin #2 | Yorum

5/26/2015, BY Unknown -

Dublin Caddesi'nde Joss ve Braden'ın aşkıyla baştan çıkmıştınız... Londra Caddesi'nde ise Johanna ve Cameron ile ihtirası doruklarda yaşayacaksınız. Johanna'nın alkolik bir annesi ve bakması gereken küçük bir erkek kardeşi vardı. Babası alıp başını gitmişti, evi geçindirmek Johanna'ya kalmıştı. Artık sadece kardeşi için yaşıyordu.
 Erkek arkadaşlarını da bu yüzden zenginlerden seçiyordu. Kendi arzuları onun için önemsizdi. Pasaklı kotu, dövmeleri ve hırpani tişörtüyle şehrin en seksi serserisi Cameron hayatına girdiğinde Johanna'nın bütün ezberi bozuldu. Onu öylesine çok arzuluyordu ki, kalp atışlarını bile bir türlü dizginleyemiyordu. Cameron, barda birlikte çalıştıkları bu mesafeli görünen seksi kızılın sakladığı sırlarını açığa çıkarmaya kararlıydı... Teker teker savunma kalkanlarını indirecekti... Johanna çırılçıplak kalıncaya dek!..
"Aşırı seksi bir kitap bu. Hem kahramanın kendini bulma ve güçlenme yolculuğuna da bayıldım. Londra Caddesi'ni tüm kalbimle tavsiye ederim."
-USA Today-





-KÜNYE-
adı: Londra Caddesi - Down London Road | On Dublin Street #2
yazar:Samantha Young
yayınevi: Dex
sayfa sayısı: 472
çıkış tarihi: 2015
fiyatı: t 25,00
çevirmen: Aslı Dağlı
goodreasd: 4.25

-SERİ-
Dublin Caddesi - On Dublin Street (On Dublin Street #1)
Londra Caddesi - Down London Road (On Dublin Street #2 )
Before Jamaica Lane (On Dublin Street #3)





Yorum: Elime dün geçen kitabı resmen gece uyumadım ve bitirdim. Londra caddesi de bir dex kitabı ve yine beklediğim bir kitap fakat o kadar uzun süre bekledim ki artık tak etmişti. İlk kitap olan Dublin Caddesine tek kelimeyle bayılmıştım. Londra caddesini her ne kadar onunla kıyaslamak istemesem de okurken hem nedense Dublin caddesinin daha güzel olduğu gerçeğini bir kez daha kabullendim.
Bu kitapta ilk kitapta Joss'ın yakın arkadaşı olan barda çalışan Jo ve Cam'in hikayesi anlatılıyor. İlk kitapta Jo'dan hiç haz etmediğimi kabul ettiğim için kitaba biraz tereddütle yaklaştım ama hiç umduğum gibi olmadı.
Londra Caddesi Dublin caddesine göre daha çok acı barındırıyordu bence. Jo'nun yaşadıklarını okurken üzülmeden duramadım.Gerçekten hayatı zor olan ve yaptıklarıyla bunu örtbas etmeye çalışan bir kızın hikayesini okuyoruz.
Jo'nun zor olan hayatı, uğraşmak zorunda kaldığı sorunları kardeşine olan bağlılığını ve kendine olan güvensizliklerini okudum.
Ve Cam kesinlikle adam tek kelime ile muhteşemdi. Yazar bazı yerlerde inanılmaz ters köşe yaparak beni şaşırttı.Kitap çok güzeli Jo ve Cam'in hikayesi de son derece harikaydı ama yine söylüyorum ki bir Dublin Caddesi değildi benim için. Dublin'e haksızılık olsun istemediğim için yarım puancık kırdım :)

Puanım:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder