Subscribe

Bu Ay Ne Okudum? | Nisan

5/26/2015, BY Unknown -

Herkese merhaba, bundan sonra her ayın sonunda kaç kitap okumuşum ve neler okumuşum sizlerle paylaşmaya karar verdim.Mayıs bitmeden hemen Nisan'ı aradan çıkarayım istedim.Benim için en az okuduğum ay olarak tarihe geçti galiba. Ard arda yapılan blog tur ve daha bir sürü şahsi sebepten ötürü Nisan ayını kendim için elverişsiz ay ilan edip neler okumuşum bir göz atalım. Nisan'da 8 kitap okumuşum. ilk olarak,

  • Sevginin Büyüsü - Beth Hoffman:Takip edenleriniz bilir yazarımızla bir röportaj gerçekleştirmiştim. Kitap hakkında kısaca söyleyebileciğim şey biraz uzundu ama son derece duygusal ve akıcı bir kitapdı.
  • En Sevdiğim Hatam - Chelsea M. Cameron: KGBT olarak turunu da yaptığımız kitabı ben beğenerek okudum. Aspendos dan çıkan kitapları genelde severek okuyorum.
  • Dönüm Noktası - Kasie West: Nisan da okuduğum en iyi kitapdı. Konu olarak çok ilgi çekici ve merak uyandırıcıydı.İkincisini dört gözle beklediğim bir kitap oldu.
  • Tutkulu Aşk - Özge Gül: Yazarın anlatıma bayıldığım bir kitaptı. Sıradan aşk hikayelerinde daha farklı bir konuya sahip olması çok iyiydi bence.
  • Hilekar - R.Gaye Önel: İlk defa bir türk yazardan okuduğum fantastik bir kitaptı. Bazı yerlerde çekincelerim olmadı değil ama yinede sıkılmadan okuduğum bir kitap oldu.
  • Hiç Hesapta Yoktun Sen - Nazmiye Sümer: Blog turunu yaptığımız bir kitaptı. Bazı yerlerini çok severek okusam da bazende sıkıldığım yerler olmuştu.
  • Ateş ve Buz - Aslı Karabulut: Bu kitap hakkında çok söylecek bir şeyim yok çünkü tarz olarak herkese uymayan bir kitap ama ben çok sevdim onuda söylemeden geçemem.
  • Tek İsim Tek Kader - John Green & David Levithan: Bir tur kitabı daha. Yaş olarak karakterler bana çok hitap etmese de çok eğlenceli bir kitaptı.
Mayıs ayında görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder