Subscribe

Sen || Selvi Atıcı | Yorum

5/29/2015, BY Unknown -










Kardeşinin intikamını almak için çıktığın yolda aşkla karşılaşırsan…Hiçbir şey göründüğü gibi değildir, bilirsiniz. Üstelik bahsi geçen bir kadın ise, asla! Dövüş sanatları uzmanı olan Süheyla, kardeşinin intikamını almak için çıktığı yolculukta kalbini tam bir baş belasına kaptırdı. Ruhu intikam ateşiyle yanıp tutuşurken kalbi aşk ateşiyle kavruldu…Süheyla'nın adı, 'iyi huylu, sakin' anlamına gelir ancak aldanmayın, yol boyunca elinde muştasıyla aşk ve intikam duygularıyla örülmüş ince bir ip üzerinde ustalıkla yürüyecek gerçek bir kahramandır aslında. O zeki, yumrukları kadar dili de sert bir kadındır. Romanda Demir'le de tanışacaksınız. Aşkın muhatabıdır kendisi. Süheyla'nın intikam mücadelesinde en büyük yardımcısı olacaktır.







Künye
Adı: Sen
Yazar: Selvi Atıcı
Yayınevi: Müptela Yayınları
Sayfa Sayısı: 424
Çıkış Tarihi: 2015
Fiyatı: t 21,00
Goodreads: 4.77
Yorum: Herkese merhaba... Son zamanlarda çok merak edilen bir kitap yorumuyla daha karşınızdayım. Sen uzun zamandır çıkmasını beklediğim Selvi Atıcı kaleminden wattpadde de devamlı takip ettiğim bir hikayeydi. Onu bence diğer kitaplardan ayıran en büyük fark hikayenin konu itibariyle çok farklı olması. Kitabımızda tabi ki aşk var olmazsa olmaz ama bana kalırsa bunun üzerine kurulu değil.
Süheyla, bir dövüş sanatları okulu sahibidir. Nişanlıdır öyle deli gibi aşık olmasa sa nişanlısına sevgiyle bağlıdır.Adam Süheyla'nın iş yerinde eğitmen olarak çalışmaktadır. Bir gün kuzenim diye tanıştırdığı kadın onu yemeğe davet edip, zilin bozuk olduğunu söyleyip Süheyla'nın eline bir anahtar tutuşturur ve onunla girmesini söyleyince asıl gerçekler ortaya çıkar. Nişanlısı sadece onun iş yerini almak için evlenmek ister ve kuzeni dediği kadında sevgilisidir. Süheyle ayrılır ayrılmasına ama o sırada hamiledir, babasız büyümenin ne kadar zor olduğunu bildiği içinde çocuğunu aldırır ve o gün eve döndüğünde kardeşini kanlar içinde banyoda intihar etmiş şekilde bulur. Bundan sonrası Süheyla'nın kardeşinin başına gelen şeyin intikamını almaya çalışmasıyla geçer.
Demir, adı gibi sağlam olduğunu düşündüğümüz karakterimizin başından meğerse neler geçmiş neler. Kollarında sevdiği kadını kaybeden Demir son anda birde hamile olduğunu öğrenince kendini kaybeder. Alkol ve daha bir sürü kötü bağımlılığın pençesinden abisi Çelik sayesinde kurtulur ama hiç bir şey artık onun için eskisi gibi değildir artık.
Süheyla'nın çalıştığı terziye gitmesiyle de ikilimizin macerası sizi çok eğlendirecek atışmalarla birlikte başlar.
İkilimiz birbirleriyle didiştiler, kavga ettiler katta dövüştüler okurken o kadar eğlendim ki anlatamam. Çok sevdiğim diğer bir şey iste kadın karakterin belirgin bir şekilde zeki olması. Tamam hiç bir karakter aptal değildir bu bakış açısıyla okumuyorum ama burada kadının zekası çok ince detaylarla vurgulanmış, gözümüze sokmamış yazarımızı ama okurken aklımda hep kadının zekası hep bir yer edinmiş aklımda.
Birde güçlü, erkek gibi kız tabiri bu kız için bence. Güçlü korkusuz ama yinede Demir' arada sırada sığınmayı da becerebilen. İkilinin macerası, hikayenin ilerleyişi çok ama çok güzeldi. Bir an bile beni sıktığını düşündüğüm bir yer olmadı. Aşk, aksiyon, macera. hüzün bu kitapta her şey var. 
En önemlisi hüzün, o kadar güzel ve duygusal bir girişi var ki kitabın ben daha başından ağladığımı kabul ediyorum. Ve sonlarda yine öyle bir şok yaşadım ki gerçekten bu derece şaşıracağımı hiç beklemiyordum. 
Söylemeden geçemediğim bir şey var ki Umur, içimde derin yaralar bırakan karakter beni mahvetti bitirdi resmen.
Selvi Atıcı benim ilk okuduğum Türk yazarlardan. Bana göre sayılı denecek kadar kalemine hayran kaldığım yazarımız var ve ilklerin hep farkı olduğuna inanıyorum.
Yazarımız alınmasın Kimliksiz'i de beğenmiştim ama SEN bir tık daha üzerine çıktı bence.

Puanım:




2 yorum:

  1. Ben de fazlasıyla merak ediyorum bu kitabı , hele de kapağını gördükten sonra!

    YanıtlaSil
  2. Ayracı, kapağı.. Çok merak ediyorum, ama sen her zamanki gibi yine hemen okumuşsun. :D

    YanıtlaSil