Subscribe

KGBT 11.Tur || Yasak Cennet - Mürşide Toslak | Yorum

6/27/2015, BY Unknown -

Herkese iyi hafta sonları diliyorum.Bildiğiniz gibi KGBT olarak 11. turumuzu fantastik bir kitap olan Yasak Cennete yapıyoruz.Bugün de yorum sırası bende.
Unutmadan 4 kişiye hdiye edeceğimiz kitabımızı kazanmak için Facebook sayfamızı takipte kalın. tık tık

Gelelim kitabımıza. Aden kendi halinede arkadaşınn cafesinde çalışan bir kızdır taki ıssız Issız bir yolda yaralı  bir adama yardım edene kadar.
Aden'in hayatı o günden sonra eskisi gibi olmayacaktır.Yardım ettiği adam Leonardo Maximillian onu kendi kanatlarının altına alınca Aden'in bildiği her şey değişmek üzeredir.
Kanatlarının altına derken mecazi anlamda değil gerçekten öyle çünkü Leonardo bir düşmüş melektir.
Kitabımız bildiğiniz gibi fantastik bir kitap. Ben bu tarza bayılsam da son zamanlarda pek okumaya fırsat bulmadım maalesef ve Yasak Cennet bana ilaç gibi geldi.
Öncelikle şunu söylemem fantastik sever olarak bir Türk yazardan bu derece iyi bir kitap okumak harika bir histi.Yazarımı buradan tebrik ediyorum.Ayrıca kimse alınmasın ama Mendirek'ten okuduğum en iyi kitaptı bunu da ekleyeyim de içimde kalmasın :) Okuduklarım arasında tekrar belirteyim.
"O gün senin için Maximillian Malikanesine geldiğimde artık her şey için çok geç olduğunu biliyordum." 
Yazarımızın kalemi çok iyiydi. Hikaye baştan sona sizi içinize alırken karakterler, yer ve mekanlar ince bir özenle işlenmiş gibi yansıtılmış.

"Diğer insanlara karşı o kadar hayat dolusun ki sana zarar gelmesine izin vermek çok büyük bit kötülük olurdu." 
Aden'e bayıldım güçlü bir karakter olması bence çok güzeldi. Leonardo ile olan ilişkilerini çok ama çok severek okudum. Birbirileri için yaptıkları fedakarlıklar karşısında çok duygulandım. İlk başlarda James'i okuyoruz ben hep acaba onlar arasın da bir şey mi olcak diye düşündüm. Çünkü adama bayıldım, ukala ve neşeli tipleri okumaya hep bayılmışımdır. James de kalbimin bir köşesine yer etti -ne yaparsa yapsın-
"Gözcüler ağlayınca, kanatlarından bir parça yere düşer ve o yer artık karanlığına ait "olur.
Ama Liam ah bu adam beni öldürdü kesinlikle.
"Sen benim yanımda ruhuna zaten sahipsin, Aden.Günün birinde onu ben yanında yokken hissetsen bile bu durum değişmeyecek."
İşte gördünümü, nasıl sevilmez ki bu adam.
Düşman olarak okuyoruz onu, ama yinede seviyorsunuz. Hatta bayılıyorsunuz. Ve yazarımız sizi sonunda onun için ağlatmayı başarıyor.
"Bir daha seni öptüğümde ruhuna sahip olacaksın."
Buradan sesleniyorum zalimsin yazarım öyle son mu olurmuş :)
Ah birde Meliot var. Ona ince sızı diyorum ben. Adamı seviyorum ama napayım kalbim Liam diye atmaktan başka bir şey yapmıyor işte.
Birde Aden'in arkadaşı Mark'ı da görmek istiyorum. Umarım ikinci kitapta bir şekilde Aden'iin yanında olabilir.
"Kendimi uykunun kollarına bırakırken güldüğünü duyduğuma yemin edebilirdim.Onun kısık sesli gülümseyişini...Dünyanın en güzel sesiydi.Karanlığımı aydınlatıyordu."
Arkadaşlık, aşk, ihanet hepsi bu kitapta var. Leonarda'ya garip bir şekilde okurken saygı duyuyorsunuz. Adam resmen sözleriyle ve tavırlarıyla gürlüyor. 
Kitaba bayıldım.Kurgu ve yazar anlatımı çok güzeldi.Etkisinden bir kaç gün çıkamadığım doğrudur.
İlk defa bir kitapta karakter ayırmadan sevdim.Hepsini hemde.Kalbime sığdırdım gitti valla :)
Yasak Cennet fantastik kitaplarda sevdiklerim arasında çoktan yerini aldı bile.
Yarın yazarımızla yaptığım harika röportaj için takipte kalın.
Öpüldünüz!
Puanım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder