Subscribe

Aşıklar İçin İstiridye - Daisy Prescott || Yabancı Yayınları | Yorum

7/26/2015, BY Unknown -

   Herkese merhaba, yepyeni bir kitap yorumuyla geldim. Aşıklar İçin İstiridye Yabancı Yayınlarından çıkan harika kitaplardan birisi.

   Son zamanlara genç kurgu kitapları okuyordum bu kitap geri dönüşümüm rüzgarı gibi esti ve beni alıp bazen 70'li yıllara bazende şimdiki zamanda yaşanan ikinci şansların güzelliğine savurdu durdu.
   Maggie gurme bir blog yazarıdır. Annesini kaybettikten sonra onun yaşadığı bir sahil kasabasına yerleşip sakin bir hayat yaşamayı tercih eder. Üniversite yıllarından beri kopmayan arkadaş grubu onu hafta sonu ziyaretine gelir ama yanlarında bir sürprizle. Tam 22 yıl önce üniversitede aşık olduğu ama bir şekilde kendisinin sebep olduğu nedenlerden dolayı onu bırakıp gittiği, hala 22 yıl önceki kadar yakışıklı sözde en yakın arkadaşı Gil, hiç beklemediği anda evindedir.

   Ufak tefek yakınlaşmalar ve kaçınılmaz son...

  Eğer ki olgun erkeklerden hoşlanmam bunlar bana fazla yaşlı diyorsanız bu kitapla bütün fikriniz değişecek. Buram buram arkadaşlık kokan kitaba bayıldım. Uzun zaman geçmesine rağmen kopmayan arkadaşların orta yaşlarına rağmen bir araya geldiklerinde tekrar üniversite yıllarına dönmelerini okumak o kadar güzeldi ki nerede şimdi böyle arkadaşlar dedim kendi kendime...

Quinn o kadar komik bir karakterdi ki Ryan ile birlikte diyaloglarına bayıldım. Aynı zamanda kızlara sataşmaları özellikile Maggie'ye çok eğlenceliydi. Selah kitabın bombası bence erotik roman yazarı kendisi be bir oduncu fantezisidir tutturmuş gidiyor, aynı zamanda açık sözlülüğü beni çok eğlendirdi.

 Ben ve Jo iniversiteden beri sevgili olup evlenen çiftimiz. Evlilikte ki sorunlara rağmen aşklarının nasıl ayakta durduğunu anlatan en güzel örnek çiftti.

İkinci şanların, umutların, eskimeyen arkadaşlıkların en güzel anlatıldığı kitaptı Aşıklar İçin İstiridye...

Eğlenceli, keyifli, duygu ve aşk dolu orta yaş zamanlarınız böyle geçmesini isteyeceğiniz tarzda bir kitap. Uzun zaman sonra kendimden yaşta fark büyük karakterlerin kitaplarını okumak çok değişik ve güzel geldi.

Söylemeden geçemeyeceğim şey ise kapak tasarımı ve iç sayfaları tek kelime harika olmuş...

Tatilde olmasaydım çok daha önce bitirirdim kesinlikle ama sindire sindire okudum ve ben çok sevdim. Kesinlikle okunması gerek bir kitap. Tavsiyemdir.

Not: Blogumun bu halini görmezden gelin lütfen şuan tasarım aşamasında :)


Kitabın Adı : Aşıkları İçin İstiridye

Seri Adı : Modern Love Story #1
Orijinal Adı : Geoducks Are for Lovers
Yazar : Daisy Prescott
Çeviri : Seda Yuvarlak
Yayıncı : Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı : 366
GR Puanı : 3.71
Serinin diğer kitaplarını da umarım en kısa zamanda okuruz.
Ready To Fall #2
Confessions of a Reformed Tom Cat #3
Missionary Position 

PUANIM:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder