Subscribe

Bu Ay Ne Okudum? | Haziran

8/03/2015, BY Unknown -



Herkese merhaba :) çok ama çok gerilerden geliyorum biliyorum ama iş güç tatil derken anca yetiştim.. Haziranda neler okumuşum bakalım, en kısa zamanda da Temmuz ayını da sizlerle paylaşacağım.. Hadi bakalım neler okumuşum :)
Haziran ayı 17 kitapla bitmiş yoğunluğa göre iyi bir sayı bence...

1.Sevgili Küçüğüm | 4.5 Puan | Yorum
2.Başka Dilde Aşk | 5 Puan | Yorum
3.Paramparça | 4.5 Puan | Yorum
4.Yolum Aşka Düştü | 5 Puan |Yorum
5.Fırsatçı
6.Tehlikeli Kızıl
7.Hırsız | 5 Puan Seri | Yorum
8.Seni Kaybettim | Yorum Yakında...
9.Yasak Cennet | 4.5 Puan | Yorum
10.Kır Papatyası | Yorum
11.Benzemez Kimse Sana | 4 Puan | Yorum
12.Emanet Gelin | 4 Puan | Yorum
13.Senin Yerinde Olsaydım | 4 Puan | Yorum
14.Kiralık Sevgili | Yorum Yakında...
15.Yasak | Yorum Yakında...
16.Dengesiz Bir Adamın Anatomisi | 5 Puan | Yorum
Geldik yazımızın sonuna :) Eksik yorumlar birikmiş resmen ama artık en kısa zamanda tamamlama umuduyla hepinize kocaman öpücükler :*




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder