Subscribe

KGBT 14.Tur || Merve Deniz - Yalnızlık Cesaret İster | Yorum

8/24/2015, BY Unknown -

Herkese merhaba, turumuzun dördüncü gününde yorum sırası bana geldi. Ama öncesinde neler yaptık bir göz atmak isterseniz buyurun linkler,

Yorum - Kitap Denizi
Cast - Kitap Soluğu
Yazar ve Kitapları Tanıtım - Tuba'nın Yorum Köşesi

Birbirlerine yasladıkları tek şey bedenleri değildi; tüm umutları, umutsuzlukları o gece koyun koyunaydı.
Issız bir adaya düşseniz yanınıza alacağınız üç şey ne olurdu?
Başarılı, genç ve güzel bir kadın olan Rüya, ta ki aşık olduğu adamla aynı adaya düşene kadar bu sorunun yanıtını hiç düşünmemiştir. Gönlünğ, çalışanların "Otoriter Despot" ismini verdiği yöneticisi Arel Bozan'a kaptıran Rüya, Arel'in kendisini fark etmesi için sonsuz bir çaba içindedir, ama ne yaparsa yapsın bir türlü Arel'in dikkatini çekmeyi başaramaz. Çıkacakları Hindistan gezisi ise Rüya'nın son şansıdır. Ya devam edecek ya da vazgeçecektir. Fakat hiçbir şey planlandığı gibi gitmez ve kendisini aşık olduğu adamla birlikte ıssız bir adada bulur.
Acaba hayatta kalmak için büyük bir mücadele verdikleri bu ıssız adada Rüya, Arel'in duvarlarını yıkabilecek midir?
Yalnızlık Cesaret İster
Merve Deniz
İndigo Kitap
445 Sayfa
t 20.00
4.23 GR
Rüya işini severek yapan iyi bir asistandır. Ama işini sevmesinin tek sebebi meslek aşkımı dersiniz, tabi ki hayır. Uzun zamandır patronuna karşılıksız şekilde aşıktır. Ama aynı şey tabi ki patronumuz için geçerli değil. Aşık olmayı bırakın adam Rüya'nın farkında bile değildir.
Hindistan'a yapılacak iş seyahatini fırsat olarak gören Rüya, bulduğu ilk fırsatta duygularını duygusuz patronu Arel Bozan'a anlatacaktır. Ve deli cesareti gelen kız bunu yaptı da, hem de öyle bir yaptı ki o sakin kızın içinden sonunda başka bir şey çıktı resmen.

Kitabımız bir ada hikayesi. Okumaya başladığımda adaya nasıl düşecekler ki diye sürekli düşünürken yazarın buna yarattığı sebep çok hoşuma gitti. Saçma sapan bir şey olsaydı bence kitabın geri kalanında da bunu hissederdik diye düşünüyorum ama yaratılan sebep bence çok iyiydi. Natalie diye bir karakterimiz var çiftimizin adaya düşmesine sebep olan şahıs ta kendisidir. Ama bu neden ve hangi sebeplerden ötürü yaptığını söylemiyorum :)
İkilinin ada hayatında yaşadıklarını çok sevdim. Kızımız reddedilmenin de verdiği acıyla Arel beyimizi başlarda fena haşlasa da sonları ikilinin birbirlerine duyduğu ihtiyaç güzel anlatılmıştı.
Arel'in Rüya'dan uzak durma çabalarını okumak, aralarında yavaş yavaş oluşan kuvvetli duyguları okumak benim çok hoşuma gitti. Keşke hep adada kalsalardı demedim değil.

Adaya düşmek beyimizin bir nevi gözlerini açmasına vesile oldu diyebilirim. Yoksa o kalın kafalı patron edalarından sıyrılıp hayatta Rüya'yı fark etmezdi bence.
Arel'in Rüya'y la ilgilendiği sahnelere özellikle daha çok sevdim. Kitap sadece adaya düşen bir çiftin aşk hikayesi değildi ki bence sadece onlarla dolu olmaması güzel olmuş. Bir sürü yan karakter ve bir dolu olay gördük ve bunlar kitaba heyecan katmıştı.
Özellikle İnci karakteriyle beni önce üzen sonra mutluluk verici bir şoka uğratan yazarımıza da sevgiler diyorum :)
Merak etiğim bir kitaptı ve dolayışıyla akıcı olmasının da etkisiyle çok kısa sürede bitirdiğim bir kitap oldu. Su gibi aktı gitti diyebilirim.
Yazarla tanışma kitabımda bu oldu ve ben kalemini beğendim. Issız Ada hikayeleri sizi de cezbediyorsa o zaman okuyun diyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder