Subscribe

Yorgun Hayaller || R.K. LILLEY | Yorum

8/24/2015, BY Unknown -

"Şimdi anlıyorum, seninle tanışmadan önce aşk hakkında hiçbir fikrim yoktu. Oysa, bizimkisi aşktı; aşk insanın hayatını zorlaştırmıyormuş, asla seninle olduğum zamanlar gibi mutlu olmadım ve bu zamanların nasıl geçtiğini anlamadım. Benden vazgeçmeni kaldıramam, bende senden vazgeçemem. Gülüşünü seviyorum, dürüstlüğünü seviyorum, sadık olmanı seviyorum, espri anlayışını seviyorum ve sen bana şaka yaptığında gözlerinde oluşan ışığı seviyorum. Sanırım en çok da bunu seviyorum. Sadece seni sevmiyorum, sana ihtiyacım var. Sanırım bu bir uyarı, bir şekilde senden kolay vazgeçeceğimi düşünüyorsan şaşırmış olmalısın, toparlan sevgilim, öyle ya da böyle seni yeniden kazanacağım."

Yorgun Hayaller (Bad Thıngs) - 1
R.K. LILLEY
Aspendos Yayınları
416 Sayfa
t 22,00
4.36 GR
Hava'da serisinden sonra yazarın bağımlısı olmuş birisi olarak kadın ne yazsa okurum modundayım. Yazar Hava'da serisinde Danika ve Tristan hakkında bizi merakta bırakacak şekilde azıcık bahsetmişti. Kitapta okuduğumuz kısımdan geçmişe gidiyoruz ve Tristan daha rock kariyerinin başlarındayken Danika ile nasıl tanıştıklarını öğrenerek başlıyoruz seriye.

Danika problemli bir ailen küçük yaşta kurtulmuş ama kız kardeşiyle verildikleri koruyucu ailede de pek hoş şeyler yaşamamıştır. Kendi hayatını yoluna sokmak için bir ailenin evinden iki çocuğa bakmaktadır. Tristan'la danışması da bu aile sayesinde oldu.
"Sana ihtiyacım var demiştim. Fakat şimdi hayatta kalmak için sana ihtiyacım var. Sonsuza kadar."
Geçici bir süre Tristan da o evde kalacaktır ve başlarda gerçekten güzel bir arkadaşlık olarak başlaya ilişkileri zamanla karşı koyamadıkları bir duruma geline ikili arasında ilişki başlar. Danika tam bir ilişki insanı Tristan ise tam bir tek gecelik ilişki adamıdır. İkili başlarda bunu sorun etmese de Danika'nın Tristan'a aşık olmasıyla her şey bir anda değişir.
"Alt dudağımı ısırdı ve ben neredeyse eriyip bitecektim."
Kitap hakkında ne söylesem bilmiyorum, sakin bir işleyişe sahip bir James Cavandish aksiyonu beklemeyin ama Tristan ve Danika hikayesini bence bu durgunluğunla seveceksiniz. Bir adamın nasıl adım adım aşık olduğunu okuyacak, bunu kabullendiğinde nasıl sahip çıktığını göreceksiniz.
Kitapta en çok sevdiğim şey diğer karakterlerdi. Tristan'ın kardeşine tek kelimeyle bayıldım ve ben neredeyse onun da ayrı bir hikayesi olsa diye yalvaracak duruma gelmişken yazar öyle bir şey yapmış ki içime öküz oturdu resmen. Jared'ı çok ama çok sevmiştim. 

Danika'nın kıskandığında bir şeyler fırlatma hallerine bayıldım. İkilinin ilişkileri çok duygusaldı. Çaresizce birbirlerini sevmeleri okurken sizi hem mutlu ediyor hemde bir yandan içinizi sızlatıyor nedense.
"Yapmayacağım tek şey seni kaybetmek. Bunu yaparsak seni kaybetmeyeceğime söz verebilir misin?"
Serinin ikinci kitabını merakla bekliyorum. Havada serisinde okuduğum olayların detaylarını deli gibi merak ediyorum. James'i de özlediyseniz burada da onuda görüyoruz.
Ve arka kapak yazısına bayıldım. Söylemeden geçemeyeceğim. Eğer Tristan nasıl bir aşık diye merak ediyorsanız arka kapak bunu sonunda kadar belli ediyor diyorum.Aspendos hızı bilinen bir gerçek, umarım seri için biri fazla bekletmezler.
Ve çok yakında kitabımız yazarıyla da harika bir röportajım olacak takipte kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder