Subscribe

Tutku Oyunları - Aleatha Romimg || Yorum

9/16/2015, BY Unknown -
Aşk, günahlarla yoğrulmuş bir oyunu bozabilir mi?Claire Nichols, kusursuz hayatların, büyülü masalların ardında en kötü kabusların yaşanabileceğinden habersizdi. Ta ki onunla tanışana kadar. Anthony Rawlings. Zorba, acımasız, gözü kara. Fakat aynı zamanda zengin, k,bar, güçlü ve nefesleri kesecek kadar yakışıklı.
Parıltılı yaşaların gürültüsünden uzak, sıradan bir barmen olan Claire, onun tatlı tuzağına düştüğünde ise artık her şey için çok geçti. Nefretin bile çekici geldiği bu dünyada, tutku ve şehvet dolu bir oyunun en önemli parçasıydı artık.
Bu oyunun sırları yoktu ama kuralları vardı. Hayatta kalmaksa ancak kurallarla mümkün.
"Kimse onun kurallarının sonuçlarından kaçamaz."Alfred A. Montapert
 Selam, fark ettim ki kendi kitaplığımda ki kitaplara yorum yapmayalı biraz uzun zaman olmuş. Bu kez yaklaşık 1 hafta önce bitirdiğim ama etkisinden hala kurtulamadığım bir kitabın yorumuyla sizlerleyim. Arkadya Bitter’le ilk olarak Senin Yerinde Olsaydım kitabıyla tanıştım. Daha üzerimden onun etkisini atamadan bizi yine bir seriyle buluşturdu yayınevi. Kitabın konusuna çok değinmek istemiyorum çünkü ne söylesem spoi vermiş gibi hissedeceğim. Ben okumadan önce kitap hakkında yazılan bir yoruma bakmak bir hata yaptım ve neredeyse bütün kitap özetlenmişti. Hiç okumadığınız bir kitaba başlayacağınız zaman böyle bir yoruma denk gelince hiç hoş olmuyor bence. Buna rağmen kitap beni ilk sayfalarda etkisi altına almayı başardı. Her sayfayı çevirdiğimde oturduğum yerde kıpırdandım ve “acaba şimdi ne olacak?” sorunsunu kendime her satırda sordum. Kitabın başında yazardan gelen şöyle bir uyarı var.
-Önemli-TUTKU OYUNLARI serisinde fazlasıyla yetişkinlere yönelik içerik bulunmaktadır. Aşırı tasvir ve ayrıntı yer almamasına rağmen kaçırma, tecavüz ve hem fiziksel hem de psikolojik şiddet mevcuttur. Bu tür içerikleri okuyamıyorsanız lütfen bu kitabı almayın. Hazırsanız, hoş geldiniz, yolculuğun tadını çıkarın.
Bu tarz bir uyarı gördüğümüzde ve buna birde kitabın ismi karışınca kafamızda hemen bu kitapta aşırı erotik sahneler okuyacağımızı falan düşünüyoruz ama aslında öyle değil. Evet bazı sahneler vardı ama bence erotik romanlarla kıyaslanırsa yanında hiç denecek kadar üstü kapalı anlatılmıştı bu sahneler. Yazarın bizi uyarmasında ki amaç -ki bunu ok doğru buldum- kitabın içerisinde şiddet bulunması. Aslında şiddet içeren kitaplardan hep bir adım geri dursam da bu kitapta ki konu beni benden aldı.
"Aşkta yapabileceğiniz en kötü şey onu inkar etmektir."
Baskın bir karakterimiz var Anthony, adam resmen bizi delirtmek için yazılmış. Bütün kitap boyunca adamdan yer yer nefret edecek bazen yelkenleri suya indireceksiniz ama gelin görün ki içinizde oluşan o parçalama isteği var ya işte o hep orada olacak. Anthony bir kaşık suda boğulası bir adam. Yaptıklarının bir sebebi var mı? Evet, tabi ki var. Zaten eğer bu yaşananlar sadece adamın keyfi tavırları olsaydı hayal kırıklığı olurdu.
Claire bir gece önce çalıştığı barda tanıdığı en nazik en yakışıklı adamla yemeğe çıkar ve hayatının hatasını da adamın böyle olduğuna inanmakla yapar. Gözlerine açtığında şiddete uğramıştır ve Anthony ona zorla sahip olmuştur.
"Bağlılığını gösterebilmen için başka yollar da biliyorum, Bayan Rawlings."
Bu sahne işin en kötü kısmı gibi gelebilir size ama bu hiçbir şey. Adamın yaptığı şeyler inanılır gibi değil ama yine dediğim gibi sonlara doğru bunun bir sebebi olduğunu öğreniyoruz. Yazar bence harika bir adam yazmış ne yaparsa yapsın bir parçanız onu hep sevecek bence.
"Onun sıcaklığını hissetmek, kokusunu almak, dudaklarını tatmak isterken aşkın sesi üstün geliyordu."
Ne desem ne söylesem ben de bilmiyorum ama kitap bittiğinde ağzım bir karış açık “vay canına” diye çığlık attığım gerçeği var. Adamın dengesizliği ve kızın bu kadar sakin olması beni delirtti ama yazar öyle bir yazmış gibi bırakamıyorsunuz. Nefret de etseniz delirseniz de bu kitap sizi kendine esir ediyor. Ben kitabı birkaç gün gibi bir sürede bitirdim. Yazarın kalemine ve konuyu işleyiş tarzına kesinlikle bayıldım. Ve dehşet son diyorum. Nasıl orada bitti şimdi ne olacak diye deli gibi merak ediyorum. Umarım Arkadya Bitter bizi çok fazla merakta bırakmadan serinin diğer kitaplarıyla kavuşmamızı sağlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder