Subscribe

KADINIMIN ŞARKISI - EDA YILDIRIM || YORUM ve ALINTI

11/11/2015, BY Unknown -
Oldukça gizemli ve duygularını saklayan bir kadın olan Sea'nın yolu dünyaca ünlü Rock yıldızı Robert Peters ile kesişir. Robert ondan etkilenmeye başladığını keşfettiğindeyse işler sarpa sarar. Çünkü Sea'nın uzun yıllardır bir ilişkisi vardır. Robert, kelimelere dökmese de ona karşı boş olmadığını gösteren kadının her günün sonunda sevgilisinin kollarına gittiğini bilerek yaşamaya çalışır.
"Neden benimlesin? Ya da soruyu yanlış soruyorum; neden onunlasın? Ayrıl ondan ve benimle ol. Beni sevdiğini biliyorum."                  Sea onun düşündüğü gibi basit seçimler yapma lüksü olan bir kadın mıydı? Yoksa verdiği kompleks kararların arasında başka bir sebep mi vardı? Robert, onun geçmişinde yatan sırrı çözebilecek miydi? Amerika'da başlayıp, Avrupa'da devam eden hatta Türkiye'ye uzanan bir masal...
                                                             "Sizi ağlatmak için ne yaptı?"                                                                  "Beni, beni sevdiğine inandırdı."
Herkese merhabalar, Tüyap dönüş yolunda başladığım kadınımın şarkısı dün gece bitti. Kitap hakkında ne söylesem aslında nereden başlasam bilemiyorum ama öncelikle dile getirmek istediğim bir adet Robert istiyorum. Böyle bir hakkım varsa eğer hemen şuanda istiyorum. O nasıl bir erkek karakterdi. Adam okudukça sizi baştan ayağa titreten cinsten bir karakter.
Ha kızımızı da unutmamak gerek hakkını vermek lazım. Kendini anında bir rock yıldızına kaptırmadığı için ve en az Rob kadar baskın ve kendine güvenen bir karakter olduğu için Sea'de benim sayılı da olsa sevilen kadın karakterlerim arasında yerini aldı.
Çiftimiz birlikte bir şarkı söylemek için bir araya gelir. Sea tam bir tiyatro aşığı ve işinde son derece de iyi. Bunun yanında muhteşem bir sese de sahip olması onları bir araya getirdi. Rob yeni vokalistinden daha ilk görüşte etkilenir. Sea hakkında biraz araştırma yaptığında ise kadının uzun yıllardır süren bir ilişkisi olduğunu öğrenmesi Rob için hayal kırıklığıdır ama bu onu durdurmaya yeter mi? tabii ki hayır.
Kimsenin karşı koyamadığı cazibesi Sea üzerinde de beklediği etkiyi yaratır. Provalar, klip çekimleri, konserler derken çiftimiz çoktan birbirlerine abayı yakmışlardır.
Başlarda Sea'nin hayatında biri olması Rob nasıl olurda ikinci adam olmayı kabul eder diye düşünmedim değil. Ama cidden Sea'nin hayatında ki adamın bambaşka bir şekilde patlak vereceğini tahmin etmemiştim. Emin olun Rob'da tahmin edemedi ve olayla bir anda sarpa sarmaya başladı.
Olayların Türkiye ayağına bayıldım. Hiç beklemediğim bir anda kendi ülkemi okurken çok eğlendim. O ana kadar cidden yazarın bir Türk olduğunu unuttuğumu fark ettim. Kitap inanılmaz akıcı ve yazar gerçekten çok ama çok araştırma yapmış diye düşünüyorum çünkü bir an bile saçma yada havada kalan bir sahne okumadım.
Rob'un kıskanç sahneleri, kıza deli gibi bağlanıp onu sahiplenmesi. Sea'nin inadı ve Rob'a karşı koyduğu sahneleri bir tık daha fazla sevdim.
Rob ve Sea'ye bayıldığım kadar yan karakteri de çok sevdim. En çok sevdiğim bir diğer kısım da aralarında ki yakınlaşmanın anında olmaması oldu.
Kitap fazlasıyla ateşli ama bu sanıldığın aksine rahatsız edecek derece değil. Hem üstü kapalı hemde dozu aşılmadan yazılan erotik sahneler çok güzeldi bence.
Yeni kapağı görmeyeniniz kalmıştır. Ben ilk kapağa aşık biri olarak gönlüm hala onda ama tabii ki bu kapak da okunma açısından daha bir elverişli kabul ediyorum. 
Eda ablanın okuduğum ilk kitabı ve beni yazdığı erkek karaktere aşık etti. Anlatımına ve kitabına verdiği özenine bayıldım.
Her şeyi yerli yerinde olan seksi bir rock yıldızının ağzından aşkını okumak istiyorsanız Kadınımın Şarkısı için geç kalmış sayılmazsınız diyorum  ve alıntılarımla sizleri baş başa bırakıyorum.
Bol kitaplı günler :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder