Subscribe

KGOS:24 TUR || YORUM: ANLAŞMA | ELLE KENNEDY

2/28/2016, BY Unknown -

2015 Goodreads En İyi 5 Romans Kitabından Biri
Okulun kötü çocuğuyla anlaşmak üzereydi ve işler fena halde karışacaktı...
Hannah Wells onu baştan çıkaracak birini sonunda bulmuştu. Hayatındaki diğer her şey konusunda son derece kendisine güvenmesine rağmen, konu seks ve arzulara geldiğinde boş çuvaldan farkı yoktu. Hoşlandığı adamın dikkatini çekmek için sinir bozucu, çocuksu ve kendini beğenmiş hokey takımı kaptanına özel ders verip onunla çıkıyormuş gibi davranmak zorunda kalsa da, bunu yapmaya kararlıydı.
Garrett Graham'ın tek istediği mezun olduktan sonra profesyonel hokey oyuncusu olmaktı, ancak düşen ortalaması, uğruna çalıştığı her şeyi tehdit ediyordu. Eğer alaycı bir esmer güzelinin başka bir adamı kıskandırmasına yardım etmek takımdaki pozisyonunu garanti altına alacaksa buna katlanırdı. Fakat beklenmedik bir öpücük her ikisini de daha önce yaşamadıkları bir arzu yolculuğuna sürüklediğinde, Garrett numara yapmanın hiçbir işe yaramayacağını anlamıştı. Şimdi sadece Hannah'yı aradığı adamın kendisine çok benzediğine ikna etmeliydi.
Herkese selamlar, resmen turdan tura buraya yorum girebilir oldum. Bu durum beni çok üzse de elimden geldiğince fazla yorum girmeye çalışıyorum. 
Bu seferki konuğumuz Yabancı Yayınları'n dan çıkan Anlaşma oldu. Kapağı yayınladığı günden itibaren göz hapsime almıştım kitabı. Beklentim pek yüksek değildi evet merak ediyordum ama umduğumdan çok çok daha iyi bir kitapla karşılaştığımı söyleyebilirim. Biraz kitaptan bahsedelim o zaman.
Hannah geçmişte başından çok kötü şeyler geçmiş, ama bizim tahmin ettiğimiz gibi kendi kabuğuna çekilip kendini dış dünyaya kapatan bir kız değil. Oldukça güçlü ve hazır cevap bir karakter. Uzun zaman sonra ilk defa birinden hoşlanır ama hoşlandığı çocuk onu bir türlü fark etmez. Aynı zamanda Hannah oldukça da zeki ve acayip inatçı.
Garret ise okulun gözde adamı. Hokey takımının yıldızı, tüm kızlar peşinde ve tahmin ettiğiniz gibi oldukça şımarık. Ama bunların yanında inadının da Hannah'dan aşağı kalır yanı yok.
Kaldığı dersi veremezse eğer tüm hayatı olan takımından atılacak. İşte tam burada Hannda devreye giriyor. Kazara çarpışarak bir araya geliyorlar ve Garrett tam puan almış Hannah'nın sınav kağıdını görünce kendince bir çözüm bulduğunu zanneder. Ondan özel ders vermesini ister ama Hannah sandığı kadar kolay lokma değildir. 
Hannah yoğun olduğu için bunu yapamayacağını söylese de Garrett onu son çaresi olarak görür ve dediğim gibi adamda öyle bir inat var ki vazgeçmek bilmedi.
Tüm cazibesini kullanmayı denese de bu konuda ilk defa başarılı olamıyor beyimiz.
Bir parti de yeniden karşılaştıklarında Garrett kızın birinden hoşlandığı fark eder ve kendince çıkış yolunu bulur. Hannah onun sınavdan geçmesini sağlayacaktır. Garrett ise çocuğun onu fark etmesini sağlayacak.
Her ne kadar Hannah Garrett'ın zekasına güvenmese de inanın adam onu çok güzel şaşırtıyor.
Olaylar da tam da böyle başlıyor işte. Gelişen güzel arkadaşlıklara bayıldım. Kitap hemen birbirine aşık olan, hatta hep önce kızın aşık olduğunu anladığın klasik tipte değildi. Önce eğlenceli cıvıl cıvıl arkadaşlıklarını okudum ve o kısımlara bayıldım. Tatlı atışmalar tam dozunda ve hiç bir şey abartı değildi.
Çok eğlenceli birazda duygusal sahneleri olan güzel bir new adult kitabıydı bence. Ben çok severek okudum. İçinde her şeyden bir tutam barındıran kitapları her zaman sevmişimdir ve Anlaşma bunlardan biriydi.
Yazarın dili ve anlatımını sevdim. Bir kadın bir erkek karakterden okuduk ve her ikisininde neler hissettiğini anlıyoruz. Böyle olunca çok daha fazla sevdim.
Seri 4 kitap. Garrett ile birlikte aynı evde kalan diğer 3 arkadaşın da hikayesi var. Son kitap henüz yurt dışında da çıkmamış ama ilk 3 kitap için umarım çok beklemeyiz. Ben çok severek okudum ve eminim sizde seversiniz.
Mutlu ve bol kitaplı günler...

Kitabın Adı: Anlaşma
Alt Başlık: Off-Campus Serisi 1
Yazar: Elle Kennedy
Baskı Tarihi: Şubat 2016
Sayfa Sayısı: 448
Kitabın Türü: Roman, Aşk, Edebiyat
Orijinal Adı: The Deal
Çeviri: Hanife Albayrak
Dil: Türkçe
Yayınevi: Yabancı Yayınevi

1 yorum: