Subscribe

KGOS: 23.TUR || YORUM: SIKI FIKI | EMMA CHASE

2/18/2016, BY Unknown -
"Son derece sevimli, kahkahalarla okuyacağınız bir hikâye. Eğer Drew'u sevdiyseniz, Matthew'a bayılacaksınız."
-K. Bromberg
Sıkı Fıkı, Karmakarışık günlerine geri dönüyor. Fakat bu sefer tavsiyelerde bulunan ve Dee Dee'yle uğraşmak durumunda kalan tabii ki Drew değil, onun en yakın arkadaşı olan Matthew!
Eğer bu hikâyeyi daha önce duyduysanız beni durdurun. Çapkın erkek bir kızla tanışır, ona âşık olur ve tepeden tırnağa değişir.
Epey güzel bir hikâye, değil mi? Ama bizim hikâyemiz değil. Bizimki çok daha renkli.
Dee'yle tanıştığım an Dee'nin özel biri olduğunu biliyordum. O ise benim kendisiyle birlikte olup, sonra da onu hayal kırıklığına uğratacak bir erkek olduğumu düşündü. Aksini ispatlamamsa epey vakit aldı. Ama konu sevişme olduğunda epey ikna edici olduğum söylenebilir.
Bu hikâyenin en güzel yanı sonu değil, o sona nasıl geldiğimiz...
(Tanıtım Bülteninden)

Herkese merhaba, harika bir tur kitabıyla karşınızdayız ve ilk yorum bende. Uzun zamandır bloguma yorum giremiyorum sanırım İnstagram beni ele geçirdi diyebilirim. Ama böyle güzel kitaplar olunca da tur yapmadan duramıyoruz işte. Daha önce Darmadağınık turunu da biz yapmıştık ve Sıkı Fıkı için daha ilk duyurusu yapıldığı günden beri gözüm üzerindeydi.
Gelelim kitabımıza, daha önceki kitaplarda Drew ve Kate'in hikayesini okurken Dee Dee ve Matthew'dan haberdar olmuştuk. İkilimizin ilk görüşte birbirlerinden etkilendiğini de gördük. Hatta ara ara okuduk da ama gelin görün ki işin iç yüzü tabii ki başkaymış. Neler çekmişler neler...
Matthew işine, arkadaşlarına ve ailesine oldukça bağlı bir adam. Drew kadar çapkın olmasa da onunda kaçamakları yok değil tabii ki. Ama bunların bir gün son bulacağına ve evlenip çoluğa çocuğa karışabileceğine de inanıyor. Dee Dee'yi gördüğü anda ondan etkilenen Matthew kızın peşinden gitmeye kararlıdır.
Bilmediği şey ise Dee Dee'nin diğer kızlara hiç benzemediği. Buluşma için üç gün bekleme kuralına uymaya çalışan Matthew'un aksine Dee Dee fazla hızlı ve aceleci çıkar. Görünüşü her ne kadar onu bir striptiz klubüne aitmiş gibi gösterse de Dee aslında oldukça güzel bir işe sahiptir. Görüntü yanıltıcı olabilir, kızımız haşarı bir tip de olabilir ama kendisi çok başarılı bir kimyager.
Kalıcı bir ilişkiye kesinlikle karşı çünkü  bu zamana kadar hayatına hep yanlış adamlar girmiş. Peki bunun acısı kimden çıkıyor dersiniz, tabii ki Matthew...
Adamımız cidden ama cidden çok sabırlı. İnişli çıkışlı ilişkilerinde ortalığı toparlayan taraf hep Matthew oldu. Tabii adamın canına tak etti derken de sonunda ipleri eline olan taraf ise Dee Dee.
Bir Drew bağımlısı olarak, Matthew'u da sevdim tabii ki. Seri Kate ve Drew üzerine yazılmış ama arada bu çiftin hikayesinin olması bence çok güzeldi.
Sizinle böyle dertleşir gibi anlatılan hikayeleri sevmez misiniz. İşte bu seri bu konuda yanıldığımızın kanıtı. Anlatım tarzına bayılıyorum, birde erkek karakterlerden anlatılmasına daha da bayılıyorum diyebilirim.
Bol esprili ve eğlenceli. Aşk dolu ve duygusal bir kitap. Son dönemlerde gerçekten beni eğlendiren bana iyi gelen bir kitap oldu.
Serinin son kitabını sabırsızlıkla bekliyorum. Evet tabii ki Drew kadar aşık olmadım ama yinede çok ama çok severek okudum. Yazarın kalemine bayılıyorum. Bu seri bittiğinde diğer kitaplarını da umarım Ephesus bizlerle buluşturur.
Kısaca çok ama çok eğlenceli bir kitap. Çevirisi harika ve hatasız bir kitap. Sadece Sıkı Fıkı değil seri tavsiyemdir. Geciktirmeden okuyun diyorum.
Mutlu ve bol kitaplı günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder