Subscribe

YORUM: BEDEL | LAUREN ROWE | KULÜP SERİSİ-3

11/23/2016, BY Unknown -
"Aşkımızı delilik diye adlandırdığımda yanılmıştım. Bunun için üzgünüm. Bizim aşkımız delilik değil bebeğim. Bizim aşkımız beni sonunda aklı başında birine dönüştürdü."
Selamlar, nasılsınız? Ben fuardan döndüm aşırı yorgunum üstüne bir feci grip oldum yürüyen ölüden hallice dolanıyorum vallahi ortalıkta.
Bedel'i fuar öncesi bitirdim. Kulüp serisi benim çok sevdiklerimden. Türünde farklı bir seri bana göre. Son zamanlarda yetişkin içerikli kitaplarda sürekli aynı konuları okuyoruz. Kulüp serisi bence açık ara konu ve kurgusu olarak aralarından sıyrılıp gidiyor.
Bir çok arkadaşıma şiddetle tavsiye ettiğim doğrudur. Hiç biri de pişman olmadı belirteyim istedim.,
Seriyi okumayanlar için çok fazla konusundan bahsetmeyeceğim.
Heyecan kaldığı yerden devam ediyor. Aksiyonu hiç eksik olmayan bu serinin en sevdiğim kısmı da bu benim. Sadece aşk ve erotizmden ibaret değil bana göre.
İkiz kardeşleri okumak her zaman ki çok eğlenceliydi. Bu kitapta çocukluk yıllarına dönüşler okuyoruz ve oldukça duygusal sahnelerdi. Ama merak etmiyor değildim. Neler olduğunu öğrendiğimde içim bir garip olsa da Josh ve Jonas'ın geçmişi sizi çok etkileyecek eminim.
Benim çok severek okuduğum ve devamını da heyecanla beklediğim bir seri Kulüp serisi. Bence kesinlikle bir şans verin. Eminim seveceksiniz.
İlk kitabı yorumunda söylemiştim yine söylüyorum. Benim güzel kayıt asistanım. Bu cümle hafızamdan hiç silinmedi silinmeyecek. Seriyi bana anımsatan en özel cümle. Okuyunca anlayacaksınız. Çok beklemeyin başlayın diyorum.
Çevirisi ve redaksiyonu her zaman ki gibi iyiydi. Kanes Yayınlarının bu konuda çok özenli olduğunu düşünüyorum. Zevkle okutuyorlar kitaplarını.
Beni sosyal medya hesaplarımdan takip edip ulaşabilirsiniz.
Mutlu akşamlar.
Facebook: Tuğba Atıcı Coşarİnstagram: @okuryazarannecik - @tugbaaticicosarTwitter & SnapChat: @tubacsr


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder