Subscribe

YORUM: İKİ MÜKEMMEL HATA | FATİH MURAT ARSAL

11/07/2016, BY Unknown -

"Hatalarımız, ders aldığımız sürece bizi biz yapan şeylerdir."
Bir FMA romanının daha sonuna geldim. Benim için İki Mükemmel Hata çok duygusal bir kitaptı. İki Renk Aşk'ı okurken bir sahnesi beni mahvetmişti ve bu kitapta yine orada dağıldım. Daha detaylı anlatılmıştı üstelik ve beni bitirdi.
Aynı zamanda Ayhan sanırım en eğlenceli en rahat erkek karakterdi. İkilinin atışmalarına bayıldım. Eskilerden bir sürü karakteride görüyoruz kitapta o kısımlar ayrı bir güzel olmuş.
Ben yazarın tüm kitaplarını severek okusamda Tahir'in hikayesi her zaman benim için ilk sırada olacak. Ama İki Mükemmel Hata duygusal açıdan benim için ona eş değerdi. 
Okurken bolca gülümseyeceğiniz ama bazen gözyaşı döktüren bir hikaye İki Mükemmel Hata.
Ama kısacık sürede biten akıcı bir kitap olmuş. Her ne kadar beni duygusal olarak bitirsede çok severek okudum. 
Ama yine söylüyorum, her zaman Tahir birincilik tahtını koruyor gönlümde. 🙈😊
Serilerin kapak uyumuna ayrı bi bayılıyorum. Yan yana dizildiğinde harika gözüküyorlar. İkilem serisi de bence çok güzel olmuş. 🎈

İnstagram: @okuryazarannecik - @tugbaaticicosar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder