Subscribe

YORUM: HERKESLEŞME | TUNÇ İLKMAN

12/07/2016, BY Unknown -
Bir günde bitirdiğim ve beni beklentilerimin çok üstünde etkileyen bir kitap okudum.
Öncelikle kitabın kapağına ba-yıl-dım. Çok güzel olmuş. Herkesleşme benim Tunç İlkman ile tanışma kitabım oldu. İlk defa okudum. Daha önce el yazısı kitaplarını inceleme şansım olmamıştı. Ama bir yanım Herkesleşme ile tanışmış olmaktan çok mutlu.
Kısacık bir kitabın bana tüm duyguları yaşatacağını hiç düşünmedim.
Kızdım, üzüldüm, sinirlendim ama en çok da şok oldum. Kesinlikle şaşırtan beklemediğim bir sona sahipti. Üç dakika falan kaldım ve sonunda "hadi be!" diye çığırdığım gerçeği var.
O kadar güzel cümleler vardı ki her birini işaretledim. Not almadan geçemiyorsunuz.
Ama kitabın içinde bir mektup var ki anlatacak kelime bulamıyorum. Tüm kitaba bayılsam da, sonu beni dehşete düşürse de ah o mektup, aklımdan çıkmıyor. 
Hatta daha bitirmeden Ezgi'ye "ölüyorum" diye mesaj attım. @aylakmatmazel 
Kısa olsaydı sizlerle paylaşmak isterdim ama on sayfa falan bu mektuba ayrılmış ve inanılmaz etkileyiciydi.

Kesinlikle kitaba bir şans verin diyorum. Kısacık ama sizi son derece doyuran, bir çok duyguyu barındıran oldukça açık ve anlaşılır yazılmış bir kitaptı. Ben beklediğimden çok çok daha fazla severek okudum. Arada sırada alıntılarını paylaşmak istediğim bir kitap.
Herkesleşme'yi çok sevdim. Hele ki o son, hala "yok artık" dediğim doğrudur. 💛
Facebook: Tuğba Atıcı Coşar
İnstagram: @okuryazarannecik - @tubaaticicosarr
Twitter & SnapChat: @tubacsr



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder