Subscribe

YORUM: KALEYDOSKOP KALPLER | CLAIRE CONTRERAS

1/03/2017, BY Unknown -

Sevilesi klişe kitaplarda bugün Kaleydoskop Kalpler var.
Son zamanlarda güzel kitaplar okuyorum ve keyfim pek bir yerinde. Hepimizin çok fazla okuduğu en yakın arkadaşının kız kardeşine âşık olan adam ve ona umutsuzca tutulan kızın hikâyesi. Konusu bilindik evet ama bence anlatım ve karakterleriyle çok sevilesi bir kitaptı. Özellikle karakterler kitabı en çok sevmeme sebep olan şeydi.
Zaten arka kapakta benim en sevdiğim yazarlardan olan Calia Read yorumu da var. Çok tatlı samimi bir aşk hikâyesi okudum. Tüm duyguyu size hissettiren sonuna kadar o samimiyeti veren ve gülümseten bir kurguya sahip.
Harika diyemem ama çok severek okudum. Yazarın dilini ve yarattığı karakterleri inanılmaz sevdim. Sıradaki kitabı çok fazla merak ediyorum.
Ve Oliver, kahretsin ki yine bir kitap karakteri kalbimi 12’den vurdu işte. Onun o serseri ama düzenli tavrı üstüne birde afili sözleri sürekli gülümsememe sebep oldu. Üstelik kendisi bir doktor. Kitabı sevdiren kısımlardan biri de özellikle erkek karakterlerin hepsinin normal bir işe sahip olmasıydı. Kadınlarda öyleydi ama böyle romantik kitaplarda hep aşırı zengin adamlar görmekten ciddi anlamda bıkmıştım ben. O yüzden normal sabah akşam çalışan ve mesaiye kalan karakterleri görünce benimseyip daha çabuk kabulleniyorum ve çok daha fazla seviyorum.

Umarım devam kitabı içinde çok beklemeyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder