Subscribe

YORUM: YA DA BİZ MASAL OLSAK | EZGİ DURMUŞ

2/05/2017, BY Unknown -

Selamlar, başım baya kalabalık olsa da sonunda son zamanlar da beni okuduğum için çok mutlu eden bir kitap yorumuyla geldim.
Ben sevdim. 💙
Ve bence sizde çok seveceksiniz.
İçinde size ait bir anı, bir parça mutluluk ya da hüzün ne olacağı önemli değil ama eminimin ki bir şeyler bulacaksınız. O kadar gerçek, o kadar bizden bir hikayeydi ki anlatamam.
Altı çizelecek cümlelerle dolu, bazen güldüren ama çoğu zaman hüzünlendiren yine de son sayfalara kadar içinizde bir umut yeşermesine sebep olan bir kitaptı Ya Da Bir Masal Olsak.
Dupduru, su gibi akıp gitti. İçimde bir yerleri sızlaratak akıp gitse de o çok sevdim.
Bizden bir hikaye okumak istiyorsanız hiç düşünmeden okuyun. Çünkü evet bir hikaye ama o kadar doğal bir anlatımı var ki sanki size derdini anlatan bir arkadaşınızı dinler gibi okuyorsunuz kitabı. Sabah başladım ve akşam bitirdim. Görsel çekmem o kadar uzun sürdü ki ancak yorum girebiliyorum.
Sevgili Ezgi'nin güzel kalemiyle tanışın. Eminim çok seveceksiniz. Hele ki sonu beni deli gibi korkutsa da istediğim gibi biteceğimi anladığımda üzerime çöken huzur belirtisini ifade edemem. 
Tüm güzelliğiyle, çirkinliğiyle, sorunları ve çözümleriyle içten ve gerçek bir aşk hikayesiydi.
Bir çok alıntı işaretlesem de sizlerle en sevdiklerimi aşağı bırakıyorum. 
Mutlu günler. 😊
"İnsan birini çok sevince, sevdiğinin adı tüm kelimelerin önüne geçiyor ve bir tek isim, her şeyi anlatmaya yetiyor. Hakan da anne gibi, her şeydi işte. Her şeyim, bütün iyikilerim."
"İnsan bir başkasına nasıl baktığını kendisi de görebilse, daha az yanlış yapar belki de..."
"Öpülünce geçeceğine inandığımız yaralarımız gibi, sarılınca düzeleceğine inandığımız hatalarınız vardı..."
"Keşke zaman ölçü birimi şarkılar olsa... Kaç şarkıdır yoksun acaba?"
 İNSTAGRAM : OKUR YAZAR ANNECİK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder