Subscribe

Başka Dilde Aşk - Mia Sheridan || Yabancı Yayınları | Yorum

6/08/2015, BY Unknown -

 Başka Dilde Aşk  korkunç bir gecenin hatıralarına zincirlenmiş bir kadının ve sevgisiyle o zincirleri kırabilecek adamın hikayesi.Geçmişin acı yüklü izlerini taşıyan sessiz bir adamın ve sesini bulmasına yardım edebilecek kadının hikayesi.Acının, kaderin ve aşkın iyileştirici gücünün hikayesi...
"Kusursuz ve dokunaklı anlatımıyla, Bree ve Archer'ın yürek burkan ama gerçekten büyüleyici aşk hikayesi içinizi ısıtacak" - NATASHA IS A BOOK JUNKIE"Duygusal, etkileyici ve kesinlikle farklı... Okumaya alıştığınız her şeyden öylesine farklı ki... Kesinlikle kaçırılmaması gerekiyor!" -AESTAS BOOK BLOG"Ayaklarınızı yerden kesecek, duygusal ve romantik bir hikaye." - TOTALLYBOOKED BLOG 

Orijinal Adı: Archer's Voice
Yazar: Mia Sheridan
Çeviri: Hanife Albayrak
Goodreads: 4.52
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Baskı Yılı: 2015
Sayfa Sayısı: 392
Fiyatı: t 25,00

Yorum 
Herkese merhaba, güzel bir kitap yorumuyla tekrar karşınızdayım. Daha tanıtımları dönmeye başladığı ilk andan beri yerimde duramayıp merakla beklediğim bir kitaptı Başka Dilde Aşk.Son zamanlarda tam gaz Yabancı kitaplarıyla gidiyorum hadi hayırlısı :)
"Sessizliği getirdin sen, duyduğum en güzel sesti."
Gerek konusu gereği, gerekse yazarın akıcı dili kitabın her bakımdan bambaşka bir güzelliğe sahip olduğunu düşünüyorum. Her ne kadar anlatmak istediğim çok şey olsa da o zaman işin içine spoiler gireceği için mümkün olduğunca dikkat ederek bir şeyler söyleyeceğim. Öncelikle azıcık kitabımızın konusundan bahsedelim.
Bree, başından geçen oldukça talihsiz bir olaydan sonra ki bence talihsiz demek az bile kalır, yaşadığı şehri ve arkadaşlarını bırakıp yeni bir kasabaya yerleşir. Burası onun yaşadığı yerden daha küçük ve daha samimi bir kasabadır. Şans ondan yana olunca yaşayabileceği güzel bir ev, geçinebileceği bir iş ve sandığından daha kısa bir sürede harika arkadaşlar edinir. Ve sonra Archer'la tanışır. İlk tanışmalarından sonra Archer ile ilgili neler olduğunu o kadar merak ettim ki yazar burada harikalar yaratıp sizi sonuna kadar her konuda merakta bırakmayı başarıyor.
Archer, bu nasıl bir karakterdi, ne desem az kalır gibi hissediyorum. O kasaba tarafından dışlanan bir adam, yada kendi isteğiyle kendini soyutlamış bir adam. Kendi başının çaresine o kadar küçük yaşta bakmaya alışmış ki, bazı konularda ne kadar tecrübesiz ve güçsüzse bu konuda da o kadar iyiydi. Archer'ın aile geçmişiyle ilgili bir şeyler öğrendikçe heyecan kat sayım o kadar arttı ki, aşk hikayesinin yanında bu kadar ilgi çeken bir aile geçmişi okumak muhteşemdi bence.
"Aman Tanrım kalbim! Kalbim bu gülümsemeleri kaldıramazdı. Çok fazla güzel ve fazlasıyla kahrediciydi.."
Yazarın kalemi oldukça akıcı, konu olarak çok ilginç ve dikkat çekici olmasının yanında acayip merak uyandıran bir aşk hikayesi. Son zamanlarda yaygınlaşan karakterlerin aksine erkek karakterin muhtaç, kadın karakterin yaşadıklarına rağmen bu kadar sağlam ve güçlü olması çok hoşuma gitti. Archer için yazar o kadar özenmiş gibi bana göre bir anda Archer'a acınası gözlerle bakmak an meselesi olabilirdi ki erkek karakterleri bu kadar aciz okumayı sevmem ama Archer o ince çizgide o kadar iyi anlatılmış ki ne kadar güçlü olduğunu düşünürken bir anda olan bir olay karşısında verdiği tepkiden dolayı ona acımak yerine çok bambaşka duygular besliyorsunuz.
Filmlere konu olacak bir hikaye gibi geldi bana, okudum ama okurken izlemek istediğimi de düşündüm.
"Sen benim her şeyimsin, Bree."
 Bree ve Archer onların ki bence çok güçlü bir aşk hikayesiydi. Başlarına gelenler, yaşadıkları olaylar ikisi içinde bu ilişkiyi en zor hale getirdi ama yine de başardıkları şey inanılmazdı. Özellikle Breen'in Archer'a olan inancı ve güçlü durması çok ama çok güzeldi. Bazı kitaplarda ufacık bir sorun karşısında çekip giden karakterler okuruz ya bu o kadar aksiydi ki. İki karakterede kızamıyorsunuz inanın, kendilerine göre o kadar haklı sebepleri vardı ki olmasını istemediğiniz bir olayda bile onlara hak verdim.
"Bana aşkın işaretlerini sordu ve bende ona ismini heceledim."
Birde mesajlaştıkları bir kısım vardı. Nasıl tatlıydı öyle bayıldım. Ve kitabın sonu yine mi ağladın diyorsanız evet her şeye zırlama huyum geçmedi maalesef ve yine ağladım.
Kitap hakkında ne desem ne söylesem az kalacakmış gibi hissediyorum.Kesinlikle tavsiyemdir alın ve okuyun!

Puanım


4 yorum:

  1. Merak ettim. alınacaklar listeme eklendi :-)

    YanıtlaSil
  2. beş puanı hak ettiğine göre mutlaka okumalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten harika bir kitaptı umarım sende severek okursun :)

      Sil