Subscribe

İNG & TR YORUM: SAPLANTI | LAUREN ROWE

2/17/2016, BY Unknown -

İstediği her şeyi elde etmeye alışkın olan zengin işadamı Jonas Faraday, özel bir kulübe yapılan başvuruları değerlendirmekle grevli kayıt asistanından isimsiz bit not  alınca, onu bulmayı ve ona haytında hiç tatmadığı maceralar yaşatmayı takıntı haline getirir.
Masum bir merakla başlayan bu keşif karşı konulamaz bir tutku ve saplantıya dönüşür.
Muhteşem bir kurgu; kesinlikle sürükleyici; tutku, hüzün ve mizahın kusursuz karışımı... Elinizden düşüremeyeceğiniz bir kitap.
-The Romance Cover-
 Herkese merhaba, uzun bir zamandır blogda pek aktif değilim ama böyle çok severek okuduğum kitaplara da uzun bir yorum girmeden duramıyorum işte.
Kanes Yayınlarından çıkan Saplantı kitabını bitireli bir kaç gün oldu. Kitabı ilk gördüğümden beri aşırı merak ediyordum zaten fakat itiraf ediyorum ki bu kadar beğeneceğimi düşünmemiştim. Son zamanların modasına uygun bir yetişkin kitabı gözüyle baktığım kitap beni tamamen kendine esir etti.
Beklenmeyen ve daha önce hiç bir yerde okumadığınız bir kurguya sahip kitap. Biraz erotik, sizi eğlendirecekk kadar komik, merak ettirmek için zorlama olmadan yazılan bir kurgu. Olayların işleyisi son derece harika ve farklı konusuyla dikkat çekici. Seriyi listeme aldım. Kulüp Serisi ilk kitabımız. Yorum sonunda size seriden de biraz bahsedeceğim.
"Bu mesaj sana. Benim Güzel Kayıt Asistanım."
"Benim Güzel Kayıt Asistanım" bu cümleyi sakın aklınızdan çıkarmayın diyorum çünkü işler tamda bu cümleyle başlıyor. Arka kapak yazısından da anlayacağınız gibi özel bir kulübe üye olmak için form doldurmaya başlayan Jonas'ın kendini ifade ederken birden onu kayıt alan kıza hitap ederek konuşmasıyla başlıyor. Çünkü kızımız yani Sarah her ne kadar sadece adamın resmini görse de konuşmalarından etkilenmeden duramıyor. Ani bir dürtüyle gelen cesaretle de Jonas'a isimsiz bir not gönderince ortalık bir anda karışıyor.
"Akıllı yaratık tam da talep ettiğim gibi bana nelere sahip olduğunu gösteriyordu. Buna neden şaşırdığımı bile bilmiyordum."
Jonas ve ikiz kardeşi Josh'a tek kelimeyle bayılacaksınız. Kitap sizi esir alıyor resmen. Her sayfa da şimdi bırakacağım deseniz de üzgünüm böyle bir şey olmuyor. Konu olarak dikkat çeken bir kurguya sahip olması da acaba ne olacak diye merak ediyorsunuz sürekli.
Kitabın en sevdiğim kısmı da her iki karakterinde bakış açısından neler hissettiğini okumak oldu. İnatçı Jonas ve ürkek kızımız Sarah neler hissediyor ayrı ayrı okumak kitaba bakış açımı daha sevimli kılıyor çünkü ben çift taraflı duygu almayı her zaman daha fazla sevmişimdir.
"Aklımdan çok çılgınca, delice, kendini kandıran bir sapığın düşünebileceği türden bir şey geçiyordu. Sarah'ı düşünüyordum."
Jonas'on ikiz kardeşine bayıldım. Josh'a ne kadar kontrollü ve içine kapanıksa o da tam tersi muzip ve açık sözlü bir tip. Kitabı okurken onunda bir hikayesi olsun diye düşündüm ve sonra baktım serimizde evet oda var.
Kitabı çok beğenerek okudum. Tek bir hata bile bulamamış olmamda cabası. Eğlenceli bir şeyler arıyorsanız kesinlikle Saplantı'yı okuyun diyorum. Tabii erotik romans okumayı seviyorsanız.
"Keçileri kaçırmış olabilirim ama o şu an kollarımda gözyaşlarına boğulmak üzereymiş gibi hissediyordum." 
Ve gelelim serimize. Kulüp serimiz toplamda yedi kitap. 1,2,3,4. kitaplar Sarah ve Jonas 5,6,7. kitaplar ise Jonas'ın ikiz kardeşi Josh ve Sarah'ın en yakın arkadaşı Kate'in hikayesi.
Kitabın sonu öyle bir yerde bitti ki meraktan delirmek üzereyim. Ha bu arada serinin adının kulüp serisi olmasının altında bir şeyler arayın diyorum çünkü başlarda cidden yazar bizi bir şeye inandırıyor ve sonlara doğru ağzım bir karış açık kaldı resmen. Ah hemde ne kulüpmüş be...
Hello everyone, for a long time I have not been active on my blog but I couldn’t help myself writing a long review when I read a wonderful book. 
It has been a couple of days since I finished Saplantı, published by Kanes Yayınları. When I saw the book first, I was curious about it but I have to admit that I didn’t think I would love the book that much. I was completely enslaved by Saplantı which I consider it as a fashionable adult book.  It has a quite unexpected story that you can’t possibly read somewhere else. It is quite erotic and amusing up to the point of making you laugh. The book was written in a smooth style, away from a far-fetched plot. The flow of events are profoundly marvelous and gripping with its extraordinary story. I add the series to my book list. At the end of the review, I am also going to talk about the rest of the series.

“My Beautiful Intake Agent” I urge you to not put that phrase out of your mind because everything starts with that phrase. As we can understand from the abstract of the book, it starts with Jonas who joins to a special kind of club and begins to fill up a form for it. While he is expressing himself on the sign-up form, he suddenly decides to address to the intake agent who is going to read that form. And our heroine Sarah can’t help herself getting impressed by his writing although she has only seen his photos. When she sends him an anonymous note with an instant and instinctive courage, things get pretty crazy. 

You will definitely love Jonas and his twin brother Josh. Do not even try to maintain your daily routine because you won’t be able to put aside the book. You are going to be hooked by it. Moreover, you constantly get curious about what happens next because of its gripping narration.
The part that I like most about Saplantı is that you can get the chance of reading both of the characters’ point of view about how they feel. To read separately how insistent Jonas and our wary Sarah feel about each other enhances my perspective because I like two-sided story tellings most. 
I also love Jonas’s twin brother. Josh is quite a witty and straightforward character unlike his brother Jonas who is more restrained and introverted. First, I wished to read about Josh’s story and when I saw the complete series, yay, there is also Josh’s story.

I love the book. I also couldn’t find even a single mistake about the plot. If you want something enjoyable, you must read Saplantı, if you like erotic romance, of course.
When it comes to the complete series, The Club has seven books in total. The first four books are Jonas and Sarah’s story. And the last three ones are Josh and Sarah’s best friend Kate’s story. 
The book ended in such a way that I am about to go crazy! By the way,  you’d better pay more attention to the name of the series, The Club, because the writer twists the plot in such a way that in the end, my jaw hit the floor. Oh, what a club it is…

2 yorum: