Subscribe

Çarşambaya Kadar Eşim Ol - Yedi Gün, Yedi Düğün || Carherine Bybee | Yorum

8/18/2015, BY Unknown -
Blake Harrison, Zengin, kraliyet mensubu, çekici... Ve en önemlisi çarşamba gününe kadar evlenmesi gerekiyor. Blake evlilik konusunda ona yardımcı olması için bir iş adamı olduğunu sandığı Sam Elliot'a başvuruyor. Ama güzel, enerjik ve baştan çıkarıcı bir sesi olan Samantha Elliot'la karşılaşıyor.Samantha Elliot, Bir çöpçatanlık şirketi sahibi olan Samantha evlenecekler listesinde değil... Ta ki Blake ona bir yıllık evlilik sözleşmesi için on milyon dolar teklif edene dek. Ve bu teklifte uygunsuz bir niyet yok. Bu para, bakımevinde kalan kardeşinin masraflarını karşılayacak. Samantha'nın tek yapması gerekense yeni kocasına karşı hissettiği çekimi kendine saklamak ve onunla ilişkiden kaçınmak.
Ama Blake'in öpücükleri ve çekiciliği Samantha'nın karşı koyamayacağı kadar güçlü. Samantha ve Blake her şeyiyle düşünülmüş bir evlilik sözleşmesi imzalıyorlar. Bu sözleşmede aşk yok ama bilirsiniz, aşk zaten sınır tanımaz.
Çariambaya Kadar Eşim Ol ( Wife by Wednesday)
The Weekday Brides - 1 
Novella Yayınları
255 Sayfa
t 17,00
3.75 GR
Novella Yayınlarından çıkan Çarşambaya Kadar Eşim Ol kitabı çıkar çıkmaz ve ben kapağını görür görmez kesinlikle okumalıyım dedim. Kitabın konusundan hiç bahsetmeyeceğim arka kapak yazısı bence yeterince açıklamalı ama yazarın kalemine gelince çok beğendiğimi söylemeliyim. Tarzına ve anlatımına bayıldım ve bunu kitabın çevirisine de borçluyuz bence çok güzeldi ve hatasız bir kitaptı.
Öncelikle kitap için söylemem gereken tanımlayıcı bir şey var. Kitap tam anlamıyla masalların şimdiki zaman haliydi. Sanki eski bir dük ve düşes kahramanlarını okuyorsunuz ama bunları şimdi ki zamana uyarlanmış hallerini düşünün. Çok daha eğlenceli değil mi?
"İki kelime. Kadının ağzından günah gibi akan, seksi telefon operatörlerini utandıracak bir sözle söylenen bu iki söz Blake'in nutkunun tutulmasına yetmişti."
Blake söylediğim gibi çok zengin bir ailenin tek varisi. Kendisi bir dük tahmin ettiğiniz gibi kraliyet soyundan geliyor. Babasından kalan mirası ve işleri devralmak için yapması gereken tek bir şey vardı. Evlenmek...
"Ne sözleşmesi?""Sana bir evlilik kontratı teklif ediyorum"
Ama Blake bunun için hayatında olan hiç bir kadına güvenmez. Zaten kendisi de aşk evliliği yapmak niyetinde değildir. Tam da bu anda Sam sahneye geliyor. Kendisinin bir çöp çatanlık şirketi var ve Blake'e en uygun kızı bulmak zorundadır.
Tabi Blake onun ilk görüşte bir erkek değilde kadın olduğunu -hemde duyduğu en seksi sese sahip kadın olduğunu- fark etmeseydi.
"Bir yıllık bir ilişki yaşamamızı mı öneriyorsun?""İkimizde yetişkiniz ve hissettiğimiz çekim aşikar."
Ve her şey anlaşmalı olsa da çiftimiz kendilerini çoktan anlaşmanın dışında bulmuş birbirlerine kapılmışlardır.

Kitap tam benlik. Çok fazla Novella okumayan birisi olarak bundan sonra dört kolla sarılmaya karar verdim. "The McCarthys Of Gansett Island'ın deli gibi takipçisiyim o ayrı" Nemesis kitaplarını ne kadar sevdiğimi herkes bilir ve buda işte tam da öyle bir kitaptı. Sıcacık bir aşk hikayesi, kafanızı yormayan olaylar ve tutkulu bir aşk. Tam bir tatil romanı.
"Vücudunun benimkine nasıl mükemmel uyduğunu fark ediyor musun?"
 Şimdi hep konu itibariyle yine mi bu tarz diye düşünmeden edemiyor insan ama bence öyle değildi. Karakterler konunun işleyişi bence farklı zamanın şimdiki zamana uyarlanmış hali gibiydi ve yazar bence bu işi çok güzel başarmış. 
"Blake onu tekrar öpmek için eğilirken Samantha'nın aklında ki tek düşünce, artık pek de geçici olmayan kocasını ne kadar çok sevdiğiydi."
Novella bizi güzel bit yazarla buluşturdu ve çok ara vermeden diğer kitaplarını da okumayı umuyorum. Biraz seriyi araştırdım sabırsızlıkla bekliyorum. Bence vakit kaybetmeden okuyun..
Tavsiyemdir :)
The Weekday Brides  Series
1| Wife by Wednesday ( Çarşambaya Kadar Eşim Ol) - Blake and Samantha
2| Married by Monday - Carter and Eliza
3| Fiance by Friday - Gwen and Neil
4| Single by Saturday - Karen and Zack
5| Taken by Tuesday - Judy and Rick
6| Seduced by Sunday - Mac and Valentino
7| Treasured bu Thursday - Gabriella and Hunter
Serimiz 7 kitaptan oluşuyor adı üstünde 7 Gün, 7 Düğün :)
 
PUANIM




3 yorum:

  1. hemen bende alıp okuyacağım merak ettim....bu arada seni takibe aldım bloğun süper ben de bekliyorum http://www.rnkync.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Bencede bi şana vermelisin kitaba ☺️ bnde blogunu ziyaret edicem 🎀

    YanıtlaSil
  3. Yaaa! Bu kitabı bulamıyorum. Diğer ikisini buldum, bu yok diye seriye başlayamadım. Aldım bir yerden yarısı boş çıktı. :(

    YanıtlaSil