Subscribe

KGBT 10.Tur || Dengesiz Bir Adamın Anatomisi - Duygu Özlem Yücel | Yorum

6/19/2015, BY Unknown -


Yorum: Herkese merhabalar. KGBT olarak 10.tur kitabımız Dengesiz Bir Adamanın Anatomisi Yorumuyla karşınızdayım.
Kitap konu olarak aklınızı başınızdan alacak, yüreğinizi burkacak cinsten bir kitap.
Okurken yer yer hüzünlenip, bazen sinirlenip çoğu zamanda mutlu olduğunuz bir kitap.
Kitabın içinde tüm duygular var. Yazar her bir ayrıntı üzerinde okuyucuya o duyguyu geçirmek için uğraşmış gibi geldi bana. Okurken, daha ilk sayfalarında sonuna bakmamak için deli gibi bir çaba içerisine girdim.
Biraz da konusundan bahsedeceğim sizlere.
Can, holding patronu, oldukça zengin ve yakışıklı bir adam. Ama öyle bildiğimiz tiplerden değil kendisi.
Can sıradan adamlar gibi değil. Bu haliyle övünen çapkın patronlardan değil, hiç olmamış çünkü iç burkan bir sebebi var.
Aslı, Can'ın şirketine iş görüşmesi için gittiğinde bence aşık olacağı adamla karşılaşacağını asla düşünmezdi. İkiliyi defalarca bir araya getiren kaderin onlar için çok başka planları olunca. çiftimiz kendini aşkın kollarına bırakmaktan başka bir şey yapamadılar.
Gel gitli bir aşk hikayesi onların ki. Can'ın dengesizlikleri Aslı'nın ani çıkışları çoğu zaman birbirlerine karşı tavırlarının kötü olmasına sebep olsa da okurken o aşkı hissettim hem de en derinden.
Can'ın aşık oluşunu kabullendiği anlarda ki düşüncelerini okumak benim favorim oldu. Dengesiz tavırlarını bile nasıl sevdiysem artık gözümde bambaşka bir yerdeydi.
Aslı'nın her zaman dik duruşu çok hoşuma gitse de konu Can olunca geri adım attığı anları çok sevdim.
Kitap beni bitirdi. Okurken kaç parçaya ayrıldım bilmiyorum. Öyle bir son okudum ki anlatamam. Duygusallığın en dibine vurmuş yazarımız.
Sizi derinden etkileyecek bir kitap okumak4 istiyorsanız bu kitap size göre.
Son sayfasını kapattığım anda hemen Dengesiz Bir Aşkın Anatomisini almam gerek dedim kendi kendime. Aslının bakış açısından da olan kısımları çok merak ediyorum. Özellikle Can'ın romantik sürprizleri karşısında neler hissetmiş okumak için sabırsızlanıyorum.
Söylemeden geçemeyeceğim bir konu ise kitabın kapağı. Tek kelime ile harika olmuş, bayıldım.
Puanım:

Can, Aslı’dan önce cehennemdeydi... Aslı’dan sonra yine cehennemde...
Onlar büyük bir rastlantıyla tanıştılar ve sonrasını küçük mucizelere bıraktılar...
Ama büyük bir engel vardı, Aslı’nın bir türlü anlayamadığı...
İlişkilerindeki denge, yıkıcı bir dengesizliğe sürüklendi.
Ama sizce de, aşk bir dengesizlik hali değil mi?
Aşk, büyük bir kaosta savrulmaktan korkmamak değil mi?
Aşk, her şeye değmez mi?

ADI:Dengesiz Bir Adamın Anatomisi
YAZAR:Duygu Özlem Yücel
GOODREADS:4.60
YAYINEVİ:DEX
SAYFASAYISI:392
FİYATI:t 24,00

Çok kısa bir zamanda okumayı düşündüğüm diğer kitabında kapağına bayıldım. Farklı bir yayınevinden çıkmasına rağmen sağlanan uyum çok güzel bence. Son olarak onun tanıtımıyla sizlere hoşçakal diyorum :)

"Gülümsediğini görür gibiyim. Onu hiç kaybetme olur mu?Gülümsemekten asla vazgeçme...Gözlerimi kapıyorum ve derin bir nefes alıyorum.O güzel gülümsemenin bana hayat veren mucizevi ışığı doluyor içime...Acılar kayboluyor sanki."İki Aşık ve İmkansız Bir Aşk HikâyesiKaderleri onları hiç ummadıkları anda bir araya getirdi ve beklenmeyen bir girdap onları fırtınalı aşk denizinin içine sürükledi.Bir aşk hem bu kadar gerçek hem bu kadar sırlarla dolu olabilir mi?Bir aşk hem bu kadar yakın hem bu kadar mesafeli yaşanabilir mi?Heyecan, mutluluk, karmaşa, bilinmezlik, sessizlik, kahkaha ve gözyaşı...Çünkü bir vardı, bir yoktu aşk ve... Tesadüflerin gizemi onları fırtınasına katarken onlar, korkutucu bir bilinmezliğin içine savruldular!
Kalplere iz bırakacak modern bir aşk masalı...Unutulmayacak bir ikili delilikler hikayesi...
"...Çünkü oydu her nefesim!Ve ben nefes aldıkça o kokacaktıRüzgarda dalgalanan saçlarım"









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder