Subscribe

Fırtınaya Tutulmak || Samantha Towle | Yorum

8/11/2015, BY Unknown -

Tanıtım: True Bennett imkansızı başardı ve rock yıldızı kötü çocuk Jake Wethers'in kalbini ele geçirdi. Şimdi düğünlerini planlamakla ve Amerika'da yaşayacakları hayatı organize etmekle uğraşıyorlardı. Peki sonsuza dek mutlu olacaklar mıydı? Elbette hayır!Parlak güneş bile Kaliforniya'nın karanlık yüzünü aydınlatamaz. Açgözlü müzik tutkunları, acımasız paparazzi ve Jake'in vahşi geçmişi her köşede gizlenmişti. Daha da kötüsü, Jake çocuk istemediğini kırıcı bir şekilde ifade etmişti.Tru, Jake'i her şeyden çok seviyorduç Birlikte, beraberinde yıkımı getirecek krizlerle savaştılar, her şeyin yok olması tehdidine göğüs gerdiler ancak bu çiftin, sonunda sert bir yüzleşmeyle karşı karşıya kalması gerekmektedir. Acaba aşk tüm bu engelleri aşmaya yetecek midir?
Fırtınaya Tutulmak (Wethering the Storm)
The Storm - 2
Samantha Towle
Aspendos Yayınları
432 Sayfa
t 22,00
4.34 GR
Fırtınaya Tutulmak bitti, ben hemen yeni bir kitaba başladım bile ama geciktirmeden de yorumu girmek lazım değil mi ama...
İlk kitabımız Karşı Konulmaz Fırtınayı okumayan kalmamıştır büyük ihtimalle, kaldıysa da hemen okuyun diyerekten girşimi yapıyorum. Karşı Konulmaz Fırtına da hepimiz Jack Wethers'a bayılmıştık. Ben bayıla bayıla okumuş çevirisini beğenmiş ve ikinci kitabı merakla bekler bir halde kapatmıştım son sayfaları. Hatta itiraf ediyorum Fırtınaya Tutulmak okunmadan önce onu bir kez daha okudum :)

Serinin ikinci kitabında çiftimiz kötü olayları ardında bırakıp harika bir tatille bize merhaba dediler. Jack her zaman ki aşık gözü kör çocuk olarak iş başındaydı tabii ki. Tru'ya o kadar bağlı olmasını okumak çok hoşuma gitti. Ama ikilimiz tabii ki bir anda mutlu oldular mı? Hayır...

İlk kitaba göre bir kaç kıyaslama yaparsam eğer ilk kitap daha heyecanlı bu kitap daha duygusaldı. Biraz durulmuştu çiftimiz doğal olarak ama, öyle olaylar oldu ki gözlerim dolu dolu okudum bazı sahneleri.

Evlilik hazırlığı yapan çiftimiz beklenmedik bir sürprizle karşılaştı, ben bu konu yüzünden kesin olaylar çıkacak diye düşünürken bir baktım yazar ters köşe yapıp olaya başka bir yerden giriş yaptı. Ama ne giriş. Finale doğru öyle sahneler okudum ki, özellikle Jack'in ağzından, içime dert oldu resmen.

Duygusal olan sahnelere gerçekten bayıldım. Aşlarının güzelliğine bayıldım. Bir adamın asi bir yapıdan, aşk sayesinde durulmasını okumak çok ama çok güzeldi.
Yan karakterimiz zaten harikaydı. Grubun diğer üyelerinin aşkları da inanılmaz güzeldi. Denny ve Simone onlarında hikayeleri bence başka bir kitap da olmalıydı. Stuart'a bayılıyorum tek kelime ile :) ve Tom ?
Bu adam ne olacak diye diye ilk kitaptan beri kafama takılıp duruyordum ve gördüm ki 3. kitabımız Tom. Acayip meraklıyım onun hikayesi için...

Kitapta bir kaç ufak tefek yazım hatası vardı sorun değil ama yine çeviriyi pek beğenemedim ben, bence ilk kitabın çevirisi çok daha güzeldi.
PUANIM




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder