Subscribe

KGBT 13.Tur || TEKLİF - Emily Snow | Yorum

8/05/2015, BY Unknown -
Herkese merhabalar, KGBT olarak 13. turumuz ile karşınızdayım. Bugün yorum sırası bende ama öncesinde tur boyunca neler yapılmış göz atmak istersiniz diye, buyurum bakalım...

YorumKitap Denizi
Yazar ve Kitapları TanıtımKitap Soluğu
YorumKitap Soluğu
Playlist Okuma Köşem

Neler yapmışız hatırladığımıza göre artık geçelim yorumumuza :)
Yazarla ilk kitabı Medcezir ile tanışmış bepenerek okumuştum. Şimdi ise harika bir seri olan Devoured serisinin ilk kitabı ile tanışalım. Teklif...

Sienna aralarında ki kopukluktan dolayı kardeşinin onu sürekli aramasını hep göz ardı eder. Arkası kesilmeyen aramalara sonunda dayanamayıp cevap verdiğinde ise hiç beklemediği bir şeyle karşılaşır. Büyükannesinin evi elinden gitmek üzeredir. Sienna tereddüt bile etmeden ailesinin yanına döndüğünde evi satın alan kişiyle karşılaşır ve hiç beklemediği bu karşılaşma Sienna için iyi şeylerin habercisi değildir.


Daha önce birlikte iş yaptığı ve aynı zamanda neredeyse birlikte olma noktasına gelen ama sonra adamın onu küfürle evinden kovmasına sebep olan kişinin ta kendisi karşısında büyükannesinin evini satın almış adam olarak duruyordur. Lucas Wolfe...
Daha büyüdüğü evi kaybedeceği düşüncesine alışamadan üstelik sadece iki haftaları vardır, birde adamı karşısında görmesi Sienna'yı çıkmaza sokar. Lucas için ise olay bambaşkadır. Onun için iki yıl önce bir klibinde kostüm danışmanı olarak çalışan bu kız gördüğü andan beri Lucas için tam bir itaatkardır. Çevresinde ki herkese karşı...

Herkese karşı oldukça uyumlu olan Sienna, Lucas'a karşı ne yazık ki öyle değildir. İki yıl önce Lucas onu evinden kovduğu andan beri ikili bir çok şey yaşamıştır ve bunlarda ardında bir sürü sorun getirir.

Lucas aklından Sienna'yı çıkaramayınca, tam da burada her şey değişir. Ona götürdüğü teklif açık ve net.

On gün boyunca asistan olarak çalışması karşılığında evi Sienna'ya verecektir. Fakat Lucas'ın Sienna'dan beklediği şeyler sadece asistanlık mı dersiniz? Bence okuyup görün :)
Ayrıca çiftimizin geçmişten gelen sorunları ikiliyi zor durumlara sokuyor. Bunları aşabilecekler mi göreceksiniz...

Sorunlu anne sorunlu eş... Bunları merak ediyorsanız kitabı kesinlikle okuyun.
Ben yazarın kalemini Medcezir'de zaten beğenmiş olsam da beni bir kez daha haksız çıkarmadı ve kitabı çok beğendim. Son zamanlarda artan müzik grupları hikayeleri arasında bence en temiz hikayeydi. Gözünüzde büyütmeden sıradan bir anlatımla hayal olmaktansa gerçek gözükmesine sebep olan bir anlatımla yazmış yazarımız.

Ben bir gecede bitirdim ve ikincisini deli gibi merak ediyorum. Kitabın kapağını da orijinal halinden daha çok beğendim, çünkü sanıldığı kadar erotik bir kitap değil bence tam ayarındaydı, bu kısmı da sevdim.


Kitabın çevirisini beğendim. Gözüme batan hiç bir şey olmadı ki Novella kitaplarında bu tarz sorun pek yaşadığımı hatırlamıyorum. Kısaca kitap tavsiyemdir okuyun canlarım :*

PUANIM
Bir teklif, on gün, sonsuz aşk...Sienna'nın hayatında düzgün giden tek şey...Durun bir dakika böyle bir şey yok. Bir film kostümcüsü olan Sienna işten kovulmak üzeredir, ailesiyle arası iyi değildir ve aşk hayatında bir kaplumbağa kadar hareketlidir.Sieanna bir gün çok sevdiği büyükannesinin evine haciz geldiğini ve evin yeni sahibinin tahliye sürecini başlattığını öğrenir. Hemen büyükannesinin yanına gider ve karşısında hayatta karşılaşmak istediği en son kişiyi bulur; milyone rock yıldızı Lucas Wolfe!İki yıl önce Wolfe'la korkun bir gece geçiren Sienna onu karşısında bulunca hem şaşırır hem de sinirlenir, üstelik aralarındaki çekim de tüm ateşiyle devam etmektedir. Wolfe ise Sienna'yı elde etmek için her şeyi yapabilecek durumdadır.Ve bir teklif her şeyi değiştirir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder