Subscribe

KGBT 14.Tur || Merve Deniz - Yalnızlık Cesaret İster || Yazar ve Kitapları Tanıtım

8/22/2015, BY Unknown -


24 Ağustos 1984 Muğla doğumlu olan Merve Deniz, ilk ve orta öğretimini Muğla'da tamamlamıştır. Ardından Muğla Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı Bölümü'nden mezun olduktan sonra Anadolu Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatu Böümü'nde eğitimine devam etmektedir. Yazmanın yanı sıra gökbilimi, dalış sporları ve çevrecilikle ilgilenmektedir. Yazar şuan hala Muğla'da yaşamaktadır.




Yazarın Yalnızlık Cesaret İster kitabından önce farklı bir yayınevinden çıkmış bir kitabı bulunmaktadır.

Karanlık bir savaşın ortasında imkansız bir bağlılık.Yüreğinize dokunacak sarsıcı bir aşk.

Yıllarıdır kabus görmediği ya da kendini öldürmediği gecelerin sayısı bir elin parmaklarını geçemeyecek kadar azdı. Dipsiz bir uçuruma gözleri kapalı koşuyor olsa bile o, elinden tuttuğu sürece, düşmemeyi başarabileceğine, umutsuzluğuna inat inanmak istiyordu ve ısrarla kaçmıyordu cevapları zorunlu sorulardan. Çünkü kaçmak yada görmezden gelmek daha kolaydı canını yakan gerçeklerden. Birer buzdağı misali yükselmedikçe önünde, mucizeler diyarının dingin okyanusunda ilerlemek çekiciydi.

"Elimi bıraksan devasa bir uçuruma düşecekmiş gibi sıkıca tutuyordu sevgili. Oya uçurum bendim. Keşke bunu anlayabilseydi. keşke benimle olmanın sonsuz ve karanlık bir boşluğa düşmekten farksız olduğunu anlatabilseydim."

"Yavaş ol kalbim" diye fısıldadım göğsümde çırpınan savaşçıya.

Bırakmak istedikçe daha sıkı tutunuyordu ruhum umuduna. O benim güneşimdi ne yaparsam yapayım yörüngesinden çıkamazdım. İşte böyle bit mutluluktu benimki. Yolun sonunda gemimi parçalara ayıracak buzdağlarına, kör bir aşkın rotasıyla yol almaktı ve ne kadar uzağa kaçarsam kaçayım gerçek beni yakalayacaktı biliyordum.

"Gözlerinde cenneti görmüştüm ve cennet bana sonsuza dek yasaktı..."



Birbirlerine yasladıkları tek şey bedenleri değildi; tüm umutları, umutsuzlukları o gece koyun koyunaydı.

Issız bir adaya düşseniz yanınıza alacağınız üç şey ne olurdu?

Başarılı, genç ve güzel bir kadın olan Rüya, ta ki aşık olduğu adamla aynı adaya düşene kadar bu sorunun yanıtını hiç düşünmemiştir. Gönlünğ, çalışanların "Otoriter Despot" ismini verdiği yöneticisi Arel Bozan'a kaptıran Rüya, Arel'in kendisini fark etmesi için sonsuz bir çaba içindedir, ama ne yaparsa yapsın bir türlü Arel'in dikkatini çekmeyi başaramaz. Çıkacakları Hindistan gezisi ise Rüya'nın son şansıdır. Ya devam edecek ya da vazgeçecektir. Fakat hiçbir şey planlandığı gibi gitmez ve kendisini aşık olduğu adamla birlikte ıssız bir adada bulur.

Acaba hayatta kalmak için büyük bir mücadele verdikleri bu ıssız adada Rüya, Arel'in duvarlarını yıkabilecek midir?_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder