Subscribe

SevgilimiBuldum.com || Christine Bell | Yorum

8/13/2015, BY Unknown -

Güzel mi güzel, eğlenceli mi eğlenceli bir Nemesis kitap yorumuyla daha herkese merhaba :)

Yazarın ilk olarak Kiralık Sevgili kitabını beğenerek okumuştum. Daha sonra Sürpriz Balayı kitabı okudum ve bir baktım ki iki kitapta serilerinin ilk kitaplarıymış. Benim bu serileri sonradan fark etme sorunum ne olacak bilmiyorum ama Kiralık Aşk kitabını da severek okudum ama Sürpriz Balayı ve Sevgilimibuldum.com bence diğer seriden daha iyi :)

Ayrımcılık yapmak gibi olmasın ama bence Dare Me serisini ayrı tutuyorum. Daha çok sevdim itiraf ediyorum.
Şimdi ilk kitapta zaten karakterlerimizi az çok tanıdık biliyoruz. Galen ve Lacey'nin çalkantılı aşklarını okuduk orada Lacey'in en yakın arkadaşı ve aynı zamanda da Galen'ın kardeşi Cat'i de gördük :) Bu Nemesis karakterlerinin ismi neden benim aklımdan hiç çıkmıyor diye sorgulamıyor değilim ama her neyse ....

Şimdi Cat asi, kendi başının çaresine bakan kızımız, abisinin en yakın arkadaşı aynı zamanda onun ilk erkeği olan Shane'nın kasabaya geri dönmesiyle tüm hayatının alt üst olacağının farkındadır. Gerçi o adamı görüpte alt üst olmayacak birisi var mıdır? Tartışılır bence.

Shane artık ailesye vakit geçirmek için kasabaya dönmeye karar verdiği anda kimseye söylemese asıl sebebi Cat'dir. Çünkü ne kadar zaman geçerse geçsin aklından bir türlü çıkaramamıştır ve daha fazla dayanamaz ve geri döner ama bıraktığı Cat, onu bulduğun halinden çok başkadır ve Shane onu ikna etmek için elinden gelen her şeyi yapmaya hazırdır. Buna sevgilimibuldum.com adlı arkadaşlık sitesinden kızşarla tanışmak da dahil. Üstelik randevularını ayarlayacak olan kişide Cat'in ta kendisidir.

İkili için işler tam da burada dahada karışık bir hal alır. Çünkü Cat Shane'a gelen talebi görünce çini kaplayan kıskançığa engel olamaz ve her ne kadar kendine bir şey hissetmediğini defalarca söylese de duyguları ağır bastığı her anda kendini Shane'nın kollarında bulur.

Yine Nemesis, yine favori seri tipi, yine eğlence ve yine mutlu son. Bu Nemesis kitapları bence tam bana göre yazılıyorlar beklentimi en üst seviyede her seferinde karşılamayı başarıyorlar. 
Eğlenceli, aşk dolu bir kitap arıyorsanız, aynı zamanda sakin ve çerez gibi sabah başlayıp akşam sırıtarak bitirilen kitaplardan.
Aynı zamanda bir önceki karakterleri de okumayı hep seven biri olarak böyle serileri görünce deliriyorum nedense ben :)
Serinin üçüncü kitabı da yine tanıdık isimler, fazla beklemeden okumak istiyoruz. Umarım beklemeyiz de.
Ayrıca yurt dışı kapaklarına da bayıldığımı söylemezsem olmaz...

Yine bir Nemesis mutluluğu olan kitplardandı. Bu tarz seviyorsanız bence kesin okumalısınız.

PUANIM





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder