Subscribe

Tatlı Yalan || Jamie McGuıre | Yorum

8/09/2015, BY Unknown -
Merhabalar, harika ve çok merak ettiğim bir kitabın daha sonuna gelir gelmez hemen yorumumu gireyim dedim. Tatlı Yalan dün bitti. Hemde ne güzel bitti diyerek yorumuma başlıyorum.

Benim yazarlar ve Maddox kardeşlerle tanışmam Bela serisiyle oldu. Travis ve Abby'nin hikayeleri çok ama çok güzeldi ama (hem de kocaman bir ama) sonra yazar bizi Maddox Brothers serisi adı altında diğer kardeşlerle tanıştırdığı anda hala ilk seriyi çok ama çok sevmeme rağmen bunların daha çok hoşuma gittiğini söylemem gerek.

Öncelikle Tatlı Sır'ı okumuş olduğumdan bu kitapta olan şeylere hiç yabancı kalmadım. size tavsiyem birbirlerinden bağımsız hikayelere sahip olsalar da kesinlikle sıralamadan şaşmadan okumanız. Okuyanlar bilir, Thomas'ı Tatlı Sır'da görmüştü zaten. Cami ile aralarında geçen meseleyi detaylı olmasa da az çok öğrendik ve Thomas'ın işi ile ilgili olan kısımlardan bir kaç tüyo almıştık. İşte bunları kapsamlı olarak ve tabi ki Liis ile olan ilişkisini okuyoruz.

Liis bir FBA ajanı, yeni tayin olduğu yere geldiği gün barda tanıştığı bir adamı evine götürür ve tek gecelik bir ilişki yaşamanın rahatlığıyla adama hiç bir şey sormadan beraber olurlar. Ta ki adam gitmek için kalktığında onunla aynı aprtman da üstelik üst katında oturduğunu söyleyene kadar. Liis daha üzerinden bunun şaşkınlığını atamadan, tabii adamı da kafasından atamadan ertesi sabah iş yerine gider ve toplantı salonuna girdiği anda patronuyla tanışır. Sert FBI ajanımız Thomas Maddox tam karşısındadır ama bu sefer yatağında ki adam olmaktan çok farklıdır.

Thomas Liis'i karşısında gördüğü anda zorda olsa kendini toparlayıp görevine odaklanır. He zaman olduğu gibi işin içinde Travis vardır ve Thomas annesine verdiği sözü tutup kardeşini korumak zorundadır.

Abby ve Travis'in yemin tazeleyecekleri ikinci düğününe Thomas ve Liss sevgili gibi gidecek ve düğünün ertesi günü Travis'in hapse girmemesi için FBI ile çalışması gerektiğini söyleyecektir. Tabii tüm ailesinin Thomas'ı pazarlamacı sandığını söylemem gerek.

Thomas'a bazen sinir olacak bazen de alıp onu sıkıca sarasınız gelecek benden söylemesi. Güçlü erkek karakterlerin yumuşak taraflarının bu denli itici gelmeden anlatılmasından çok hoşlandım. Bir işi toplarlayayım derken nasıl batırıldığını Thomas ile öğrenebilirsiniz.

Liis karakterini de çok sevdim kendinden emin duruşu ve kararlı olması bence çok güzeldi. Ama genel olarak baktığım zaman yazarın tüm kadın karakterleri birbirine benziyordu bence. Bence bunun sebebi Maddox erkeklerinin sert kızları seviyor olması.

Her bir kitabı okudukça onu bir öncekinden daha çok sevdiğimi itiraf ediyorum. İkizlerin hikayelerini çok ama çok merak ediyorum ki zaten bu kitapta onların kızlarıyla tanıştık. Keşke beş değilde daha fazla kardeşleri olsa diyorum şuanda oku oku bitmesin ama değil mi?

Kitapda yer alan FBI bağlantılı aksiyonları kısımları da sevdim. Bilmiyorum bazıları sıkıcı bulabiliyor ama ben seviyorum böyle sahneleri. Ayrıca yan karakterler çok iyiydi, hele ki Val. Kadının ağzından düşmeyen lafı Bisiktirol her okuyuşumda koptum resmen.

Cami'ye karşı bir kin beslememiş olsam da Thomas'ın ona bu kadar yumuşak davranmasından hiç ama hiç hoşlanmadım. Liis'e bir şey hissettiğini söyleyip Cami'i gördüğü anda bir garip olması sinirlerimi bozmadı değil. Ve tabii ki Travis ve Abby de görmek çok güzeldi. Geçmiş karakter hakkında bir şeyler okumaktan hep hoşlanmışımdır.

Ufak tefek imla hataları yokmuydu vardı ama gözüm hiç birini görmedi inanın. Ben kitabı çok sevdim kesinlikle seri baştan sona okunmalı diyorum.
PUANIM

Bir Maddox erkeği severse, bu sonsuza kadardır. Ama ya ilk aşkı siz değilseniz?
Kendini beğenmiş katı ve acımasız Thomas Maddox, istihbarat bürosunun sahip olduğu en  iyi ajandı. Ne kadar hayat kurtarmış olursa olsun, Bir tanesi için eli kolu bağlıydı. Küçük kardeşi Travis hapis cezasıyla karşı karşıyaydı. Travis'in tek kurtuluş şansı mafyayla olan sıra dışı bağıydı. Thomas, kardeşi Travis'i kurtarabilmek için FBI ile bir anlaşma yapmıştı.
Liss Lindy işiyle evli, inatçı ve  cüretkâr bir FBI ajanıydı ve her nasıl oluyorsa Thomas'ı yumuşatabilen tek kişiydi. Bu da onu Thomas'a eşilik edecek ideal kişi haline getiriyordu. Bir çift gibi görünerek Travis ve Abby'nin bir plajda yapılacak yemin tazeleme törenine katılacak ve Travis'e artık FBI için çalışması gerektiği haberini vereceklerdi. Fakat görevleri sona erip de artık rol yapmalarına gerek kalmadığında ne olacaktı?
Maddox Kardeşler serisinin bu ikinci kitabında, gizemli Thomas Maddox'un dünyasını tanıyacak ve bu anlaşılması güç adamın ilk aşkı olmasa bile son aşkı olmanın ne kadar güzel olduğunu göreceğiz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder