Subscribe

KGBT 16.Tur || Darmadağınık - Emma Chase | Yorum ve Çekiliş

9/12/2015, BY Unknown -


Herkese merhaba, harika bir kitabın yorumuyla karşınızdayım. Daha önce Karmakarışık kitabına güzel bir etkinlik yapmıştık merak edenler için tık tık!
Yazarın diğer kitapları hakkında merak ettikleriniz için tık tık!
Ve turumuzun başından beri neler olmuş bakmak isterseniz buyurun :)
Ön Okuma - Tuba'nın Yorum Köşesi
Yorum - Okuma Köşem
Yorum - Bir Otakunun Dünyası
Yorum - Şıpsevdi Okur
Yorum - Hayal Perest'in Zaman Yolculuğu
Bu sefer bize içini döken kişi Kate. Kitap Drew ve Kate'in geçirdiği muhteşem bir geceyle başlıyor. Tabii ki Kate'in ağzından. Buraya kadar her şey çok güzel, yeniden Drew'u gördüğümüz üçün sırıtarak okuyoruz ama giriş bölümünün sonuna geldik mi işte bizi bir sürpriz bekliyor. Kate yaşadıkları geceyi geçmiş zaman olarak adlandırmış ve olaylar da tamda bundan sonra başlıyor işte.
Sizi şok eden kısımları sonlarda mı okumak isterdiniz, genelde öyle olur evet. Ama bu kitap da her şey bambaşka, çünkü hazır olun Kate daha kitabın ilk sayfalarında bombayı patlatıyor bile.
Aralarında ki tatlı çekişmeli ilişkiyi okuyoruz ama bir şeyler var hissediyorsunuz ve evet doğru tahmin haklı çıktım. Neler olup bittiğini Kate bize geçmişe dönerek anlatmaya çalışıyor, tıpkı Drew gibi sizinle sanki dertleşiyormuş gibi. Okumaktan en çok sıkıldığım anlatım şekline bu kadar bayılmam da bir garip ama yazarın kalemi gerçekten bu konuda bir numara bence.
Ve hazır olur Kate bize ciddi şeyler anlatma havasında...

İkilimiz bol bol tatil ve iş yapıyorlar. Beraber yaşıyorlar ve geçirdikleri her andan zevk alıyorlar. Kate'in üzerinde bir dengesizlik hali mevcut ama bunun sebebinin ip uçlarını zaten bize veriyor. Drew'un ailesiyle vakit geçirdikleri kısma bayıldım. Özellikle küçük Mackenze'yi hatırlıyor musunuz? onunla olan muhabbetti muhteşemdi ilk kitapta ve hala da öyle. Drew'un yeğenine çocuk nasıl yapılır? başlığı altında ki sorularına verdiği cevaplara bayılacaksınız. Kırk yıl düşünsek hiç birimizin aklına gelmezdi bence :)

Ve sonra bir şey oldu, ağzımdan çıkan küfürleri saymak istemiyorum tabi ki ama bu da neydi böyle? Drew'a ne desem bilemiyorum. Ayrıca yazar iki farklı olayı nasıl böyle bir yanlış anlamaya yol açacak şekilde yazmış hayran kaldım. Öldüm öldüm dirildim resmen.
Duygusal sahneler geldi çattı. Bitik bir adam gördük. Direk kendisini olmasa da arkadaşlarından duyduklarım bile Drew için üzülmeme yetti. Ve Kate bitirdi beni. Bir kadın üzüntüsünü ve çaresizliğini böyle güzel anlatabilirdi. 

Arkadaşlık bir kitapta bu kadar mı güzel anlatılırdı. Kate ve Drew'un gerçekten ama gerçekten inanılmaz bağı olan dostları var ve yazar bunu muhteşem derece sevgi dolu anlatmış. Her şey yerli yerinde bu kitapta bence Bir an tek bir sayfada bile keşke olmasaydı diyebileceğiniz bir şeyle karşılaşmıyorsunuz.
Tek sorun  Drew'u çok özlüyorsunuz ama hiç merak etmeyin sonlara doğru kendisi bizimle dertleşmek için geri dönüyor.
Tek kelimeyle bayıldım, seri kesinlikle benim favorim. Alın ve okuyun :)
Drew fırtınasına hala kapılmadıysanız çok geç kalmışsınız demektir.
Puanım

Ayrıca bu kitabı bit alıntı komasına soktuğum gerçeği de var buyurun size alıntılar :)













a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder